Atter et Sony Vegas problem: “Failed to read ES file. – The ES file may be shorter than the size described in the MUI file.”

Har nå i nesten tre døgn ventet på at pcen min skulle bli ferdig med å rendre og brenne min nye Blu Ray-film med Sony Vegas.

Filmen ble nesten helt ferdig i dag inntil denne beskjeden plutselig dukket opp:

"Filename: STREAM/00001.m2ts
Status: TSWrapper.dll::CTSWrapper::ProcThreadMain::Failed to read ES file. – The ES file may be shorter than the size described in the MUI file."

Hva betyr dette? Hva skal jeg gjøre for at filmen skal kunne fullføres neste gang jeg førsøker å brenne den på Blu Ray?

Ber om hjelp fortest mulig siden dette er en film jeg skulle hatt ferdig fortest mulig! 🙁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg