Gamle damer lukter best!

Så.. Jeg antar at de fleste av dere (som ikke er helt ny her inne) sikkert husker at jeg for en uke siden fortalte om en litt småklein opplevelse som jeg hadde mens jeg var ute og handlet? Hvis noen skulle være litt i tvil, eller simpelthen bare ikke har lest innlegget enda, så kan det alltids leses her!.. Uansett – i går kveld så innså jeg nok en gang at det igjen var på tide å fylle kjøleskapet litt. Så sånn litt før stengetid ble det altså til at jeg tok meg en tur ut, og det skulle vise seg å bli en helt alminnelig handletur. Ingen “black outs”, eller noe som helst. Dvs. Ikke før jeg hadde betalt og kommet meg ut igjen.. For i det jeg står ute i høstkulda og venter på grønn mann merker jeg nok en gang at jeg begynner å bli litt “susete” i kroppen. Jeg begynner så svakt å se litt stjerner, ikke sånn at det er blendende, men nok til at jeg finner det litt ubehagelig.

Og i noen sekunder kan jeg sverge på at jeg ser noen på den andre siden av veien, og først så innbiller jeg meg at det er hun samme dama som helt random sa unnskyld til meg forrige uke. Men så klarer jeg å hente meg inn igjen, og jeg ser at neida, det er bare ei gammel dame som står der og venter på å få krysset veien, i likhet med meg selv. Det blir omsider grønt, og vi går så over til hver vår side av veien. Og i det jeg så har kommet meg helt over på den andre siden så tar jeg meg selv i å tenke: “luktet ikke hun gamle dama litt sånn som hun rare i kassa forrige uke?”. Også velger jeg å si litt lavt til meg selv (ja, det hender faktisk at jeg snakker til meg selv, get over it! xD): “stemmer det, det er jo en lov som sier at gamle folk ikke kan bruke den samme parfymen som oss som er litt yngre”. Selvfølgelig helt sarkastisk – om noen skulle være i tvil.. :p

S-ay goregeous!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg