Vegg i vegg med tante Dask

I kveld har jeg gjort noe jeg har utsatt “litt” lengre enn jeg helt vet om jeg gidder å erkjenne her inne – jeg har vasket veggene + dørkarmene og dørene i “storegangen”. En aktivitet jeg akkurat nå NESTEN ikke skjønner hvorfor jeg har utsatt sånn, fordi.. Ja, det er mulig det bare er meg som føler og mener dette, men JEG syns ihvertfall det er litt terapi i å vaske. Det står selvfølgelig ikke så veldig langt oppe på den listen over de tingene jeg elsker å gjøre aller mest her i livet, men jeg kan for å si det sånn ihvertfall nevne “et par ting” som står BETYDELIG lengre ned også!..

Men ja.. Så var det en ting som “uroet meg litt” i det jeg holdt på. Og det er hvor fort grått vaskevannet faktisk ble. Jeg skal ikke påstå at jeg er overrasket, men det er ihvertfall noe jeg fant og fremdeles finner bittelitt frustrerende. For i kveld har jeg jo bare tatt gangen, og da skiftet jeg vaskevannet ut kun EN gang, mens jeg kanskje strengt talt burde skiftet det ut ihvertfall tre ganger eller noe for å fått renest mulig resultat, såå.. Hvordan skal det egentlig bli når jeg skal gå løs på stua som er både enda litt større, og enda litt nærmere vedovnen?? 😮 Nei jeg kan ikke si at jeg direkte GLEDER meg til å sette i gang med akkurat DEN jobben altså!! xD

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg