Ting som irriterer med MINE EGNE videoer!

Jeg har drevet og mekket youtube-videoer litt sånn febrilsk av og på i 13-14 år!! 😱

Litt usikker om jeg bruker ordet “febrilsk” riktig nå, men det høres greit ut, så jeg skal la det stå. Kan alltids google det, og eventuelt tenke meg om hvis det skulle vise seg at jeg burde plugge inn et annet ord i stede. Men siden jeg begynner å bli såpass feilfri nå så trenger jeg litt ekstra spenning. Kan det være det burde stå noe annet? KAN DET VÆRE noen kommer til å fortelle meg det i så tilfelle? Det blir spennende å se.

Noe som ikke er fult så spennende, i hvert fall ikke for meg, er hva jeg kunne vært bedre på i samtlige av de 539 videoene som ligger og flotter seg på Youtube. 539 videoer? Kuli. 😊 Da er nummer 1000 faktisk ikke såååå langt unna. OG DEN SKAL BLI PERFEKT!!.. som en eske konfekt med masse banan og leverpostei-sjokolade med pittelitt hornsalt-strø, nomnom!!!

Men til da får jeg bare gjøre mitt aller beste med å eliminere de åtte skavankene jeg har satt av 13 minutter til å snakke om i dagens «ting som irriterer»-video – nr. 28 i rekken! Ergo er nok et jubileum ikke langt unna! 😁 Eller.. i og med at jeg ikke akkurat har vane for å lage så mange av disse videoene så ofte lengre da listen over ting som irriterer begynner å bli meget slitt og oppbrukt nå.. vel, vel. Det dukker alltids opp et og annet. Hvis ikke får jeg bare “finne på noe”. Det ville i så fall ikke vært første gang på en måte..

Hva irriterer DEG med mine videoer? 😶

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg