TAKK SKAL DU F**N MEG HA! <3

Hei du. Ja du ja, du som nå leser disse ordene. Jeg vil bare si takk. Takk for at du gidder. Takk for at du tar deg tid. Enten du er nokså ny her, eller har fulgt denne bloggen en goooood stund. Enten du “bare” er blant de som leser/ ser på det jeg legger ut, eller om du også er blant de som kommenterer, deler og liker mine innlegg.

Jeg vil du skal vite at jeg ikke tar deg forgitt. Og det er takket være DEG (og noen til) at jeg fortsatt gidder å holde på. Dere er faktisk blant de aller, aller beste menneskene i hele livet mitt, ja til og med dere som jeg ikke ANER hvem er. Fordi denne bloggen betyr så sykt mye for meg, selv i de periodene jeg nesten ikke har ork eller inspirasjon til å fylle den med nytt innhold.

Så igjen – tusen, milliarder takk skal du ha, hvem du nå enn er for en finflott Satan! <3

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos

6 kommentarer

Siste innlegg