Slik har jeg det hjemme – anno 2021

Jeg har lenge lovet dere en tour fra min nye leilighet så fort tingene på lagerrommet er ferdig utpakket. Enn så lenge er det enda litt som står igjen, men det som gjenstår nå er stort sett stuff jeg satser på å få solgt gjennom Finn i en ikke alt for fjern fremtid.

Så jeg ser ikke lengre noen grunn til å utsette det lengre. 😁 Jeg venter i skrivende stund på en innrammet Rocky Horror-plakat som etter planen skal henges opp ved bokhyllene. Hadde tenkt å vente til jeg fikk på plass den, men selv om jeg hadde vært der nå er det likevel ikke sikkert jeg hadde følt at “alt” var på plass da heller.. 🤔 når er egentlig “rett tid”? osv. osv.

Vanligvis pleier jeg ikke å lage et opplegg for både de av dere som foretrekker video, og de av dere som foretrekker en mer klassisk bildedryss i blogg-løsning, men i dag har jeg bestemt meg for å gjøre et unntak.

Så dere som foretrekker levende bilder kan ta en titt øverst (som jeg antar dere alt har gjort! xD), mens dere som heller vil bla dere gjennom “døde bilder”, pic 4 pikk, kan herved gjøre det under her.

Velkommen, velkommen! 😊

Yttergang

Gang

Lager-/ gjesterom

Soverom

(Too) bad

Stue & kjøkken

Selv er jeg kjempefornøyd med hva jeg har oppnådd denne sommeren. Trives veldig, veldig godt. Leiligheten er lys og fredelig, uten å være for lys og fredelig. Den er veldig sentrumsnært, samtidig som den ikke er så nær sentrum at man blir plaget av helgestøyet. Leiligheten er utvilsomt veldig romslig – særlig for en person. Og den er også totalrenovert for ikke så veldig lenge siden. Så helt uten tvil en oppgradering kontra hva jeg har hatt tidligere både da jeg både på hybel fra 2011-2012, og da jeg bodde i sokkel fra 2012 til 2021.

Med andre ord – jeg har simpelthen kuppet mitt eget lille drømmepalass!! <3

Hva syns dere? 🥰

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

2 kommentarer
      1. Lenge siden jeg har trivdes og følt meg så hjemme som jeg gjør her jeg har havnet nå 😊

        Ja, uten tvil. På alle plan er dette udiskutabelt en oppgradering fra tidligere 💜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg