Rekvisitter fra Hotel Cæsar-settet? – 5 TING JEG ALDRI SELGER! (VOL 2)

Da Hotel Cæsar-settet skulle rives for 5-6 år siden kjøpte jeg like gjerne velkomstsøylene som sto i lobbyen. Jeg mener, jeg hadde pengene, ergo var det intet rom for å la sjansen gå fra meg.

I videoen under viser jeg gledelig frem disse søylene, samt fire andre ting jeg ALDRI selger! 🥰

Har du noe du ALDRI skal kvitte deg med? 💀

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg