Perler for Svin (på kassett)!

Det at denne bloggen i større og større grad er blitt en reklameplattform for ting jeg har nettshoppet det siste året, og ikke så veldig mye annet, det er bare å beklage, først og fremst ovenfor meg selv selvfølgelig som er det enkeltindividet jeg lager denne bloggen til, først og fremst.. 😈 På en annen side! – jeg liker å se hva andre får tak i av diverse rariteter, og man skal vel strengt talt IKKE beklage seg for at man bruker sin stadig kortere tid på det man faktisk LIKER?

Som du/ dere sikkert skjønte hvis du/ dere har sett mitt forrige innlegg, (blant andre) så er jeg en sucker for (noe) norsk film og fysisk format. Jeg er også veldig glad i et og annet nymotens podcast-format. Og av de 36 podcastene jeg per nu følger på Spotify (hvor samtlige ikke lengre er aktive/ i produksjon) så er «Perler for Svin» blitt den podcasten jeg liker aller, aller best! 🐽 (liker fortsatt «Morgenshowet med NRJ» altså, men syns de har tapt seg pittelitt i det siste)

«Perler for Svin» består av to middelmådige menn i 30-årene som tar for seg norske filmer og tv-serier. Og mens samtlige av deres konkurrenter (ingen nevnt, ingen glemt!) har en tendens til å bli litt vel stive, seriøse og kjedelige i lengden så balanserer disse gutta linja temmelig perfekt! De er aldri for useriøse slik at det blir slitsomt, og heller ikke så tørre og pirkete at det blir et irritasjonsmoment i den enden av skalaen! De av dere som måtte være uenige kan bare gå å legge dere i bingen for øvrig.

Any-fuckings-way: i disse dager feirer podden 200 episoder med en veldig særegen “publisering”. De har nemlig utgitt en episode svært så eksklusivt. For mens alle de andre epidosene er å høre på hjemmesiden deres, samt Spotify (minus de første 26 epidosene……) så har de valgt å gi ut episode 196 på kassett! Og jeg digger det altså noe så svinsykt!! 😃

Dette produktet stinker kvalitet herfra og til Sweetwater!

Kassetten er håndlaget, altså ikke noe fancy-pancy maskineri som har gjort jobben “for de”, og det er bare å ta av seg filttøflene jeg ikke har. Jeg digger designet på coveret! Jeg digger designet på kassetten!! 😍 Og klistremerket jeg har fått med ved siden skal jeg nok straks finne plass til på fryseskapet sammen med alt det andre som jeg klistret på, tidligere i høst.

Har enda ikke hørt selve kassetten da spilleren jeg har per nå spiller i slooooooow mooooootioooon. Men jeg er helt sikker på at epidosen også er prima vera. Tror heldigvis ikke det er så lenge til jeg får en bedre spiller i hus. Mamma nevnte for en ukes tid siden at jeg kunne få en (nyere) spiller som sto hos mormor og morfar – så er det bare å krysse fingrene for at den er litt raskere i båndtrekkeren.

For de av dere som måtte ha lyst på en kassett, med eller uten signatur, så er det bare å vippse 140 kroner til 41 65 31 44. Husk å sende ved navn og adresse, og så får du nok en kassett tilsendt du også – sett at det er noen igjen.

Helt til slutt vil jeg bare få takke gutta mine for 200 helmakse episoder!!!! «Perler for Svin» har vært blant mine topp fem mest spilte podcaster tre år på rad, i år på andreplass, kun slått av NRJ av den grunn at de pøser ut nye episoder fem ganger om dagen, i stede for “kun” den ene. Hører stadig gamle episoder om.. og OM igjen, TIL OG MED de første 26 som dere i januar “gjemt vekk” fra Spotify. Ja, det er for så vidt en av de få beslutningene dere har gjort jeg ikke har vært helt enig med, meeeeeeen – det er snart jul og da skal alle barna være venner, også videre 💚

Ikke tenk på det.

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg