På plass, men ikke helt på plass

Fredag skjedde omsider det som jeg har gått og ventet på så, SÅ lenge nå. DEN STORE FLYTTEDAGEN!! Ca. kl 08.30 kom flyttebilen. Jeg hadde til da pakket ned ganske mye, men jeg hadde likevel igjen noe også…😅 – som ALLE klærne mine (blant annet), og så ville jeg ikke plassere tven på disse lassene – så pappa kom og bisto med noen runder senere på dagen. Og mamma og tante fikk også hjulpet til med noen runder. Så det manglet ikke på hjelp, for å si det sånn! 😊

Da det var blitt kveld var jeg endelig ferdig med å hente og frakte det som var å hente og frakte fra sokkelen.

I skrivende stund har jeg sovet tre netter i min nye leilighet, og jeg trives veldig, veldig godt. Det vil si.. Det er fortsatt igjen noen kasser og sekker som jeg enda ikke har pakket ut, men det aller mest nødvendige som jeg bruker mest og har mest bruk for er i det minste på plass. Også blir tankene mine nå og da litt forstyrret av det faktum at jeg fortsatt “offisielt” ikke er helt ferdig med boforholdet i den gamle sokkelen. 🤪 Har en kompis som skal vaske ut enten i morgen, eller senest onsdag. Så er det gjennomtitt med huseier en eller annen gang etter det. Og dessverre så ser det ut som jeg må fortsette å betale der ut juli og august da han allerede har funnet en ny leieboer, men av hva jeg har skjønt så starter ikke den kontrakten før 1. september… 😝

Kommer muligens en leilighetsguide på Youtube etter hvert, samt en drøss med andre type videoer og blogginnlegg med bilder fra mitt nye krypinn. Men enn så lenge får dere eventuelt nøye dere med den (nesten) tomme guide-videoen jeg postet på Instagram for noen dager siden, samt et aldri så lite bilde av min aller første bestilling hos Pizzabakeren (pizzaen!) lørdag ettermiddag 😊

Stay goregeous!! 😃

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg