Nerdekvartalet – ny spilleliste på Youtube!

Foto: pixabay.com

Nerding på Youtube!
Etter at jeg i går kveld publiserte en 9 minutter kort video hvor jeg stolt viser frem mine 29 “gull-pokémons” i Pokémon Go begynte jeg på ny å tenke på en liten ting.. «det finnes strengt talt ingen måte man lett kan finne frem til alle mine nerderelaterte videoer på!».

Klart, det å jakte seg gjennom kanalen er ikke den vanskeligste oppgaven i verden. Likevel er det ikke alle videoene på kanalen hvor jeg har vært like flink til å signalisere HVA de faktisk er for noe ut i fra thumbnail og tittel.

Ikke spør hvorfor dette ikke er blitt gjort noe med før, takk meg eventuelt i stede for at jeg har gjort noe med det NÅ! 😃 For i dag har jeg altså opprettet en egen spilleliste som heter for «Nerdekvartalet».

Har gått gjennom hele kanalen i dag, og jeg tror at alt som passer inn i denne spillelisten nå skal ligge der. Men jeg kan selvfølgelig ha misset noe – så hvis noen skulle savne noe er det bare å si fra så skal jeg se hva jeg kan få gjort! 😇

Fullstendig kaos på Spotify!
Og dere? I november opprettet jeg en egen spilleliste på Spotify over samtlige låter og melodier som er blitt brukt i mine Youtube-videoer gjennom tidene. Så skulle det f.eks være et og annet dere har lurt på hva er for noe, hvem har denne sangen osv..

Kanskje dere finner svaret her? 😊

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg