La oss snakke om min X!

I går fikk jeg det for meg at jeg skulle komme med en aldri så liten oppdatering/påminnelse (alt utifra om man tilhører de som først og fremst kun ser videoene mine, eller om man er de som først og fremst leser blogginnleggene mine – hvilke innlegg man eventuelt har lest, også videre) på hvordan “privatlivet mitt” har vært siden desember. Samt litt om hva jeg tenker om “Aylars videodagbok” fremover.

Så.. Da ble det til at jeg i går filmet en ny vlog hvor jeg gjør nettopp det. 😎


Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg