Kompakt “låst” til egne tanker!

Dere vet når hodet er så okkupert av tanker om alt mulig rart at man brått blir sittende og gjøre absolutt ingenting? Jeg er (igjen) stuck på den måten nå. Jeg har simpelthen så mye som opptar tankegangene at hjernen nå ikke helt fikser å sende signal til resten av kroppen om å, vel.. Faktisk GJØRE noe. Det er som når man har hatt tidenes fest, og man ikke har noen oppvaskmaskin, men derimot verdens største oppvask som bare ligger og venter på deg. Vel, ikke heeeelt sånn da, men jeg går utifra at dere likevel skjønner hva jeg mener ish?

Jeg skulle jo egentlig være produktiv i kveld jeg. Og på sett og vis har jeg jo vært det til en viss grad for en liten stund siden, men.. Greia er at jeg NÅ har en evig diskusjon med meg selv om jeg skal kjøpe meg et lite lommekamera som jeg lett kan ha med meg “overalt” – et kamera som tar enda penere og bedre bilder enn det mobilen er i stand til å gjøre, som skal fungere som en erstatter for telefonen når det kommer til Instagram.

For når sant skal sies har jeg skapt meg en liten greie oppi hodet som går ut på at jeg ikke er like komfortabel med å ta frem speilrefleksen “overalt” på samme måte som jeg altså føler at jeg kan med et litt mindre og mer “anonymt” kamera. Men når sant skal sies så VET jeg at dette er bare tull, og jeg håper jeg klarer å forhindre meg selv i å kjøpe et nytt, lite lommekamera kun fordi tankene mine er fokusert litt feil akkurat nå. For helt ærlig – hvis f.eks noen faktisk skulle ha problemmer med å se meg ta bilder diverse steder med det litt “store” speilreflekskameraet er det jo DE først og fremst som er mongo og ikke jeg..

Ja, også har jeg i tillegg sittet og tenkt på å ta meg en tur ut. Men.. I de siste ukene har det vært flere minusgrader og masse ren, fin snø – overalt. Mens i dag har det plutselig blitt 8 VARMEGRADER, mesteparten av snøen har smeltet, det er altså mye vann rundt omkring nå og attpå til så BLÅSER DET!!.. Som igjen vil bety at jeg mest sannsynlig vil risikere å bli våt om jeg går ut nå. Så igjen – jeg vet ikke helt hva jeg skal ta for meg!! 😳

Men ellers går det helt greit altså. Hadde verdens hyggeligste video-samtale med ei venninne igjen i går, og det er fremdeles noe jeg føler at jeg “lever” litt på, for å si det sånn ^^

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos

2 kommentarer
    1. Hei, kjenner meg veldig godt igjen! Jeg føler meg omringet av tanker disse dager så det holder.
      Mye å tenke på når julen nærmer seg. Blir mye styr. Masse juleselskaper, men vet ikke om jeg orker alle.
      Mye tv-programmer å følge med på, men blir litt sliten av det. Har du fulgt med på Farmen i år?
      Det er nok alle tankene som gjør at ting blir slitsomt. Hehe Men kan vel hende at det ikke er så slitsomt for deg,
      men mer at det bare får ting til å gå tregere.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg