Jeg vil, men jeg tør ikke, og JEG FÅR DET IKKE TIL!

Frustrasjonen har på ingen måte klart å vokse seg katastrofal, men jeg merker at den ligger og ulmer svakt bak gardinene. For jeg har lyst til å bruke noen minutter, ja kanskje en time eller to, til å gjøre noe kreativt. Men samtidig så ønsker jeg ikke å tillate meg selv det der akkurat nå. For jeg burde snart legge meg da jeg ikke bærer noe ønske om å knekke nakken på den søte og nusselige, lille døgnrytmen som jeg utrolig nok har klart å holde hand med i godt over en ukes tid. Jeg ønsker ikke å utfordre angsten mer enn nødvendig, og jeg ønsker definitivt IKKE å gjøre det lettere for depresjonen å snike seg sakte, men sikkert tilbake.

Og dette her er kanskje den desidert kjedeligste siden ved å ha blitt “voksen”. For før så brydde jeg meg ikke så veldig at det gjorde noe. Før kunne jeg bøtte på med alt jeg bare ville. Gå en lang, lang tur ut i nattemørket, knipse minst syv dusin helt allrighte bilder. Så bruke minst en time på å velge ut de bildene jeg likte best mens jeg kanskje helte i meg en Pepsi Max, ja kanskje tre-fire Red Bull også.. Også kunne jeg sitte å redigere i 2-3 timer, mens jeg innimellom slang inn et par kommentarer hos diverse blogger sånn i mellom “slagene” – hjerteslagene!! Ah nei, når jeg tenker meg om var det kanskje ikke alt som var så stort mye bedre før allikevel.

Se opp for den røde mannen, og GOD NATT! ! <3

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

9 kommentarer
    1. Kjenner meg igjen. Har holdt depresjonen i sjakk de siste ukene, men det er ikke helt utenkelig at den kommer igjen! Så er det jula da…

      1. Først av alt vil jeg bare si at jeg ser en viss ironi i at dette nå kommer fra meg, men prøv ihvertfall å ikke tenk at du kan komme til å bli deprimert igjen. For det vil isåfall bare øke sjansen for at det er nettopp det som vil skje.

        Jeg vet det ikke bestandig er lett. Men prøv så godt du kan å se frem til ting du liker, fokuser for alt du bare kan på ting du anser som positivt. Desto mer du “forventer” å bli slått i trynet av vanskelige dager, desto mer synlig vil du bli for nettopp disse dagene.

        Jeg har troa på deg ihvertfall, og håper og tror at du vil få en bedre juletid 😊

      2. Er ikke helt sikker på det. Depresjon som kommer uten at jeg er forberedt på det kan være enda verre. Har et par krevende juleselskaper foran meg, men er fortsatt 6 dager frem i tid. Men er jo travelt med handling av gaver og det der. Takk for troa!

      3. Igjenn så ser jeg ironien i at jeg skriver dette her, men virker på meg som at du er nødt til å gjøre om en del innstillinger for at ting skal kunne bli bedre. For dessverre er det faktisk oftest sånn at hvis man nærmest bestemmer seg for at ting vil mislykkes å gå til helvete, ja så er det nettopp det som vil skje.

        Og jeg skjønner at dette kan virke provoserende nå.. Men dessverre så er dette harde fakta. Og akkurat her vet jeg hva jeg snakker om.

      4. Jeg lar meg ikke provosere så lett, men er ikke bare enig i alt du skriver. Det er ikke ofte jeg bestemmer meg for å mislykkes. Men stemmer noen ganger at det vil gå som man bestemmer seg for, men ikke alltid. Har ofte gått veldig bra når jeg har bestemt meg for å nå et mål! Men så er det jo alle mulige utfall.. men best å ignorere dem. Julen er ikke bare enkel så derfor er det hardere å tenke positivt da. Men gleder meg mye til julematen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg