Hva når jeg blir borte? – kan jeg erstattes?

Hva om jeg plutselig ble syk en dag? Om jeg bare dro til Mexico for å være med på Pærra? Eller om jeg en dag skulle havne i fengsel?..

Man vet liksom aldri helt hva livet har å by på rundt neste swing, så det gjelder å ha planene klare i den grad det lar seg gjøre – for HVEM skulle foreksempel tatt over bloggen? Og HVEM skulle egentlig hatt ansvaret for Youtube-kanalen min?

Min bror har herved blitt testet og utprøvd i den ene vidvinkle oppgaven etter den andre. For KAN HAN stå ansvaret om å være “den neste Aylar Von Kuklinski”, hvis det en dag skulle trengs?

Tja, det spørs.

Hva tenker dere – kan jeg ERSTATTES?

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg