“HÅPER HAN DØR AV KREFTEN SIN” – 9 ting jeg virkelig har angret på!

Jeg er ikke lengre han som bruker sånn skrekkfullt mye tid til å se meg tilbake og angre på det jeg engang har sagt, skrevet og gjort, men når DET er sagt er ikke det det samme som at jeg aldri har angret på noe noen gang. For. Det. Har Jeg…

Og i kveld vil jeg dele 9 ting jeg virkelig har angret ganske røft på en gang i tiden. Noe av dette kjenner ihvertfall noen av dere til fra før av, mens 2-3 ting har jeg aldri fortalt i hele tatt her inne på bloggen, Youtube, og ikke en gang til nære venner eller familiemedlemmer.. Så hvis noen nå trodde at dere kjente til all dritten jeg har på ryggen… Gud, jeg skulle kinda ønske det var sant nå… 😮

Har du/dere virkelig, VIRKELIG angret på noe noen gang??

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg