En litt uvannlig natt til sjøs! (Sea of Thiefes)

Jeg er det nærmeste jeg bør komme min store barndomsdrøm nå som jeg igjen har begynt å lefle med sablene i tv-spillet «Sea of Thiefes», med min gode venn Lilli(Mango)an!

.. og måtte Ruben den Røde forby at denne drømmen får utfoldet seg utenfor gamingens verden i all fremtidige fremtid. 🤪 For med så mye somling og katastrofal kaos som har forfulgt våre eventyr så langt.. er det utvilsomt best at vi forholder oss til å forbli de IRL-landkrabbene vi er. Med eller uten Tharje(i)! 🤨

I skrivende stund ligger det fire epidoser av våre sjørøver-tokts på Lillians Youtube-kanal. Dvs. det finnes flere fra “gamledager”, men denne nye serien er laget etter at hun omsider fikk kloa i et redigeringsprogram som gjør at hun i mye større grad kan klippe og redigere fritt i de opptakene som stadig blir til på magifistisk vis mens vi spiller og koser oss halvt i hjel.

De eldre gamingvideoene våre er mer eller mindre ikke klippet i i hele tatt, som igjen fører til mye kjedelig dødtid som vi (les Lillian) ville sendt planken i dag.. 🤭 MEN de epidosene som har kommet ut de siste 4 søndagene er derimot så fullastet av gull og edelstener (og en liten dose Spice Girls) at selv en keiser ville blitt stum!

Epidose 1: «Hvordan gjespe 300 ganger på rad»

Epidose 2: «Hva er symptomene på stress?»

Epidose 3: «Hvordan sette fyr på en båt»

Epidose 4: «Denne videoen inneholder ikke IQ»

Er altså på søndager disse episodene har kommet ut til nå, og den tradisjonen ser ut som skal få lov å fortsette. Det er nesten så jeg burde vente med å publisere.. i hele tatt LAGE dette blogginnlegget til da.. for den episoden som kommer seilende nå på søndag.. ja den har jeg hørt rykter om skal være så bra at det neppe vil synke helt inn før man har sett den minst syv ganger!

Så sjekk gjerne ut denne serien, og hvis dere hadde ville følge Lillian i tillegg kan det fort være jeg slipper å gå planken og hoppe i havet.. ☠️ det skal forresten sies at hun fyller år nå til helgen, så om hun hadde fått noen nye abonnenter hun kan lenke fast i fangehullet hadde det vært slavisk helt fantastisk!! 🥳

Ai, ai!! – skjønner du hva jeg mener?

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg