Du vet Instagram er på ville veier når…

Som jeg var inne på i min siste “Ting som irriterer meg”-video, hvor jeg ene og alene hadde valgt å fokusere på Instagram, så er det særlig “et par ting” jeg har irritert meg noe ekstra over med denne plattformen de siste par månedene. Ja, det vil si.. Jeg og – som jeg også har fått bekreftet i etterkant av SAMTLIGE utblåsninger – en god del andre. For jeg sier det igjen; hva er egentlig greia med at man skal være så og si “usynlig” for resten av omverden der inne nå – med mindre du ikke har noen tusen følgere?? (Noe jeg kan forsikre om at ihvertfall ikke jeg har, enda 😅)

Etter de siste oppdateringene i høst har det altså blitt SÅ mye vanskeligere å bli sett og få nye likes og kommentarer, og ja, også nye følgere. Et liiiite eksempel: i går la jeg ut et bilde av tre bøker jeg akkurat hadde vært og hentet fra postkassa. Et helt allright Insta-bilde tenkte jeg da, og helt ærlig så tenker jeg det fremdeles. Det er ikke det at bildet har en super-gøyal tekst, og det er ikke det at måten bildet er tatt på, og redigert på er en av de mest revolusjonerende i verden.. Og seff, jeg kunne nok ha jobbet litt mer med de *kremt* tretti hashtagene jeg har lagt inn også, men kom igjen.. Det har gått snart et døgn nå – og TO likes??

Hadde dette vært lagt ut i vår en gang så tør jeg vedde BEGGE kneskålene mine på at dette bildet hadde ihvertfall hatt.. Vel, minst femten likes nå, men neida. Instagram velger å følge vinden som blåser fra høyre. Mer likes og oppmerksomhet til de største profilene, minst mulig til de mindre profilene. AHHHHMAHGAAAD!!!

Så.. Det jeg nå litt sånn beskjedent prøver å hinte om er.. At jeg hadde blitt litt glad om NOEN som nå leser dette noe stakkarslige innlegget ville tatt og gitt dette bildet en likes, EVENTUELT kommentere det første som slo dere inn når dere nå fikk øynene opp for dette bildet. MEN!!: Og dvs – BARE hvis dere ville gjort det sånn ellers, altså hvis dere hadde fått det opp i deres egen feed. Jeg vil IKKE ha noen trøste-likes som dere ellers ikke ville gitt om det nå ikke var for dette ene blogginnlegget.

Ehm, og forresten, sånn siden det er lørdag.. HVIS de av dere som nå eventuelt måtte like dette bildet i tillegg legger igjen en kommentar hvor det står HUM i STORE eller små bokstaver, ET eller ANNET sted i kommentaren, ja så skal jeg faktisk gå inn på profilene deres og like TO bilder tilbake. For SÅ raus kan jeg faktisk være om det er det som må til.

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg