Døgnkrasj + ny Youtube-banner = sant!

Og DER var denne såkalte døgnrytmen min IGJEN blitt kastet ut i grøftekanten!! Kom bort og spør meg om jeg er overrasket!! Eller bare dropp det, for svaret vil uansett mest sannsynlig bli NJET!!

Og det er ikke akkurat sånn at det er lenge siden sist heller, faktisk bare noen dager siden. Og før det igjen så hadde jeg klart meg nokså bra en god stund. Men så en kveld begikk jeg den genistreken å ta meg en iskaffe sånn i 19-tiden (ikkje bra..), OG litt senere bestemte jeg meg for å filme en video, som jeg attpåtil skulle redigere ferdig DER og DA.. Klokka ble vel nærmere 02 da jeg var ferdig, og for å si det sånn – når jeg er i redigeringsmood, ja så tar det gjerne noen timer før jeg får roet ned hjerneorkesteret igjen..

Men så tok jeg og bet i den ekle ananasen, jeg døgnet og vel så det, og vipps var jeg på rett spor igjen. For to-tre dager. For i går kveld fant jeg ut at jeg skulle ordne meg med en ny banner til Youtube-kanalen min, og tja.. Klokka ble vel sånn rundt 02 i dette tilfellet også. Vel og merke fikk jeg faktisk sovet ganske fort når jeg omsider la meg i natt, sånn rundt 04. Jeg satte alarmen til vekking rundt 11, men så.. Ja så ringte alarmen i 11-tiden, jeg slår den av, og står altså ikke opp før klokken har blitt sånn nærmere 16.30..

Vel – i det minste så ble det en ny, kul banner på meg da! xD

Hva syns dere om den nye banneren?? 😀

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos

2 kommentarer
    1. Nå har jeg forvillet meg inn på Youtube kanalen din og sitter å hører på “ting som irriterer meg”-serien i mens jeg redigerer. Endelig en “radiostasjon” som jeg klarer å høre på, da jeg er enig i så og si alt, haha love it!

      1. Haha, så gøy, og samtidig.. Litt skummelt! Håper ikke du lar disse videoene farge ditt inntrykk av meg for meget da det er en stund siden jeg laget den siste av de nå, og en del har skjedd siden da – forhåpentligvis mest i den POSITIVE retningen! xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg