“Direkte” fra Opp-ned-land!

Hadde ikke vært meg i mot å snu opp-ned på det samme gamle som kjører rundt og rundt og rundt og rundt (etc.) i den evige rundkjøringen hvor det er såpass tåkete at man simpelthen ikke våger seg ut av den i frykt for å bli blendet av det mystiske lyset jeg så vidt enser å en gang ha hørt snakk om.

Det jeg har å rapportere om i dagens vlog er alt annet enn fremmed for kjente ører, men måten jeg denne gang har valgt å rapportere om det hele kan i det minste sies å være noe døgnvilt. I det minste.. jeg holder bakkekontakten! 🙃

Stay goregeous! 🤍

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg