Den apatiske Tik Tok-“kjendisen”!

Det at man ikke kan bestemme hva andre skal forbinde deg med, tenke om deg, eller føle når de ser deg, er og blir et faktum med tre grønne understreker.

Det betyr dog ikke at man ikke kan være med å påvirke det noe selv. Er man hyggelig med folk blir man gjerne ansett som en hyggelig person. Går man virkelig inn for å terrorisere noen vil de(n) det gjelder trolig ikke forbinde deg med mytti lys og varme.. 💀 Og kanskje er det lettere å “bestemme” hva andre skal tenke og føle “i virkeligheten” kontra på den store verdensvebben?

For jeg blir i hvert fall stadig henvist til som “han fra Tik Tok”, selv om jeg ikke en gang har appen installert på mobilen lengre, og ikke har publisert noe på… Satan vet når! 👻 Jeg skulle stadig ønske at NOEN ville stoppe meg for å snakke om noe relatert til Youtube også. Men det har ikke skjedd på… SATAN VET NÅR!! 👻

I går kveld stoppet det opp to små gutter mens jeg var på vei hjem fra Rema. Jeg la merke til de relativt fort. De virket begge veldig harmløse og greie. Likevel gikk jeg bare forbi, nesten som om de var usynlige. Jeg smilte til de vel og merke, så vidt det var, men det er det. 🌚 Da jeg hadde de bak meg ropte den ene “jeg følger deg på Tik Tok!”. Jeg snudde meg, svarte ganske så halvhjertet “kult!”, og gikk videre.

Jeg kjenner jeg er litt delt hva jeg tenker om min egen “respons” her. På en side tenker jeg at jeg gjerne kunne stoppet opp og vekslet noen ord med de. Kanskje stilt opp på en selfie om det var et ønske. Det hadde ikke kostet meg noe særlig. Og ikke er det spesielt mange, eller veldig ofte sånt skjer. Samtidig så bryr jeg meg veldig lite, og da særlig om Tik Tok. 👽 For meg er dette en plattform jeg har køddet litt rundt på nå og da. Men jeg har ikke lagt særlig til sjel i det jeg har laget der. Og jeg er heller ikke så glad i Tik Tok i seg selv.

Jeg tror forresten ikke jeg kommer til å blowe opp særlig mer enn jeg alt har gjort, slik at jeg vil bli forsøkt stoppet her og der mer enn jeg blir i dag. Og det er en stund siden den sosiale angsten har plaget meg nevneverdig nå, så det er heller ikke det det står på. 🤡 Fakta er først som sist at jeg er sær! Jeg er nokså selektiv på hva og hvem jeg gidder å bruke tid på. Og det er et tveegget sverd.

Det er bra å vite hva man vil og hvor grensene ligger. Men som jeg stadig repeterer til det kjedsommelige.. jeg holder meg “litt” vel mye innenfor disse grensene. Jeg skulle ønske jeg var flinkere til å utfordre meg selv mer. Leve mindre monotont. Slutte å traske i den samme jævla sirkelen.

Akkurat det at jeg bryr meg så lite om Tik Tok og det som har fulgt med etter at jeg tittet innom der er en ting. Det er ikke plagsomt på noen måte slik ting er nå. Og jeg slet ikke nevneverdig med å sove grunnet dårlig samvittighet i natt. 🌘 Jeg lever helt fint med hva enn disse guttene må ha tenkt da jeg kinda avviste de i går.

Men jeg skulle ønske at denne likegyldigheten ikke var så generell som den er blitt de siste årene. Jeg kjeder meg nesten uansett hva jeg gjør. Og jeg gidder stadig ikke gjøre noe for forandring.

………………….?

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg