A puzzle of an american family!

Et portrett i 500 knas!

Tålmodighet og konsentrasjon er dessverre ikke to ferdigheter jeg har skrekkelig mye av! 🙃 Verken for tiden eller da for tiden.

Så hva er ikke bedre enn å trene opp disse forfalne dølahestene med et aldri så lite puslespill, eller TO?

For noen uker siden bestilte jeg to puslespill fra Marilyn Manson sin offisielle nettside. Et basert på coveret til Portrait of an American Family (debuttalbumet! <3) og et basert på coveret til Antichrist Superstar (album nr. 2). Begge er på 500 brikker. Skulle gjerne hatt mer, men det koster å bestille ting fra USA til Norge, og dessuten er dette det ikke så særlig mye mer i nettbutikken heller. Veldig lite annet, og ingen flere puslespill, enn så lenge. 🤪

Jeg begynte å legge de første brikkene for fire dager siden og har siden gått litt fra og til pusleøya. Jeg prøver å ikke sitte og pusle når jeg kjenner at jeg er lei. Da er det alt for fort gjort at jeg legger brikker feil og bare skaper mer hodekaos til senere. Og nå som det er såpass hett og klamt på dagtid så er det ikke så fristende å sitte med dette prosjektet da heller. 🥵

Men jeg fortjener en klapp på ihvertfall den ene skulderen for at jeg har kommet dit jeg har kommet nå. Noen syns sikkert jeg burde vært ferdig i løpet av fire døgn, og de av dere som tenker det kan mekke dere en stol å sette dere i av piggtråd. 😈

Skal ikke si noe om når jeg ser for meg å være finito. De verste brikkene har jeg fortsatt har igjen, og det er de helsorte. Heldigvis kan man snu brikkene opp-ned og få litt hjelp av bokstaver som er trykket bak!! 😊 Det kommer jeg mest sannsynlig til å benytte meg av når jeg er kommet så langt. Kall meg gjerne en juksemaker, men jeg tenker at disse små bokstavene bak er der for en jævla god grunn. 💀

Puppet Combo på mobil!!
Ja og så vil jeg gjerne skryte litt av et mobildeksel som kom i dag! Som jeg sikkert har skrevet i et tidligere innlegg er planen å backe nettbutikken til Puppet Combo mer fremover, utover det pleddet som jeg kjøpte tidligere. Og det har jeg nå gjort. Bestilte fire ting for ikke så lenge siden – mobildeksel, t-skjorte og to pynteputer. 👽 Leveransene er blitt delt opp til flere sendinger, og forhåpentligvis er resten ankommet hula om ikke psyyykt lenge!

Er DU en pusler? 😁

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg