9 ting JEG VET deres syns er irriterende med denne bloggen!

  1. Det faktum at jeg har blitt såpass glad i å BLÅSE OPP ord. #freethecapslock
  2. Når jeg publiserer innlegg om ting dere har nada interesse for. Jeg aner ikke hva det var som fikk hver enkelt av dere til å følge denne bloggen i utgangspunktet, og for alt jeg vet kan det være noe jeg var nokså flink på å skrive om / gjøre før, men som i dag har blitt en stadig mer fraværende greie, am I right or AM I RIGHT?
  3. At jeg tidvis kan være ganske så høy på meg selv og eget ego.
  4. At jeg nå og da kan være nokså hemmelighetsfull, og / eller når jeg legger inn 100 nerdereferanser som “ingen” egentlig helt tar – gjerne i innlegg som ikke har NOE med “nerdeting” å gjøre.
  5. At denne bloggen ikke lengre er like mørk, morbid og “dyster” som det den engang var.
  6. At denne bloggen “plutselig” ble “ROSA”!
  7. At det er veldig random når jeg gidder å legge ut noe her inne, og at det noen ganger kan gå mange daaaaaager mellom hvert nye innlegg.
  8. At jeg ikke alltid er så alt for rask med å svare på kommentarene deres, og at det gjerne har gått sånn 3-4 dager før jeg omsider har fått somlet meg til å gi dere de svarene dere ikke engang har “ønsket dere”.
  9. Det faktum at hver gang jeg er ute med noe nytt så legger jeg gjerne ut tiggeposter i sånn 4-8 forskjellige grupper på Facebook + en egen post inne på Snapchat, og noen sjeldnere ganger også en egen reklame post inne på Instagram..


Ja, også var det alle dere gamle menn som sliter sånn med at dere stadig får opp bloggen min som uønsket ad inne på Facebook fordi jeg månedlig svir av 300 kroner på det, og dere rett og slett ikke har skjønt hvordan dere “luker meg vekk” uten å først gjøre reklameposten min ENDA litt mer populær ved å skrive en “hat”-kommentar til meg under den samme posten dere så iherdig prøver å bli kvitt <3 <3

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: aylarvonkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg