5 supermilde SUPERKREFTER jeg gjerne skulle hatt!

De aller, aller fleste av dere har HELT (pun not intended 💀) sikkert drømt om evner som å fly, bli usynlig, bli kjempeliten, bli kjempestor, bli kjempesterk osv. Enkelt og greit superkrefter som hadde passet ypperlig til en sentral skikkelse i en og annen mainstream superhelt-film!

Praktisk talt hadde disse kommet godt med i maaaaange situasjoner. Samtidig er det ikke til å legge under en meteoritt at disse type evner lett kunne misbrukes og gjort oss til en super… skurk. 🤠 Jeg kan selvfølgelig først og fremst snakke for meg selv, men jeg tror verken verden eller meg selv hadde hatt godt av at jeg hadde såpass store ansvarsevner. 🕷

La oss heller fokusere litt mindre.. 👾
For det er nok med evner man kunne hatt som trolig ikke hadde gjort oss til en nevneverdig stor trussel for noen som helst.

Jeg mener, HVOR DIGG hadde det ikke vært om man til en hver tid kunne justere temperaturen på kroppen selv, slik at man aldri hadde frosset eller svettet i hjel? 🥶🥵

DEN evnen skulle jeg gjerne ha snakket om i videoen over! Og jeg innser nå at evnen til å alltid komme på de “riktige” tingene I ØYEBLIKKET også hadde vært noe.. men med det sagt så er ikke de fem “superkreftene” jeg faktisk snakker om i “dagens video” totalt unyttige heller. Not by one billion lightyears!!!

Hvilke hverdagskrefter skulle DU ha hatt? 🦸‍♀️

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg