Jeg LIKER Sylvi Listhaug!

Verden ELSKER å hate!! Enten det er i den store verdensveven, eller utenfor. Det har simpelthen ikke noe å si. Og hvem er egentlig jeg til å hate på andres hat? Jeg som har publisert SÅ mange innlegg her inne gjennom årenes løp om hvor mye jeg har hatet det ene og det andre, hvor synd det har vært i meg, og hvor grenseløst mye det er i denne verden som jeg åpenbart irriterer meg over. Alt i alt så er jeg på ingen måte bedre enn  dere andre, og DET skal jeg være den første til å erkjenne.

Men H E L D I G V I S så prøver vi mennesker en gang i blant å gjøre noen unntak. Se vekk fra alt det mørke og bitre, og heller fokusere så godt vi kan på den lysere siden av livet. Og det er akkurat DET jeg også gjorde i går kveld når jeg spilte inn min aller nyeste video, som jeg håper at dere vil ta en titt på nå, en video hvor jeg snakker litt ut om ting jeg personlig liker, eller ihvertfall ikke har noe nevneverdig i mot, men som resten av verden… Ikke akkurat er sånn veldig stor fan av.

Noe spesielt DU liker, men som resten av verden ser ut til å hate?

3 kommentarer
    1. Hehe bra innlegg dette. Ja husker den musikalepisoden, er nok ikke det beste jeg har sett, men likte noen av sangene. Men likte ikke så godt når de sang til kjenningsmelodien… ble kleint for meg. Det med albumet som Juni så igjennom med gode og vonde minner var fantastisk med sangen etter. Det er en restaurant i nærheten av kvartalet som var fasaden til Cæsar. Den er nylig blitt oppusset og det minner veldig om hvordan lobbyen i Cæsar og korridorene så ut det siste året. Hvis du søker på Kaffistova på Google så skjønner du hva jeg mener hehe.
      Ja synes Sylvi Listhaug er spennende noen ganger, fin å se på også. Men er også meget uenig i mye av det hun sier.
      Er helt enig med paprika og ananas på pizza! Pizzaen er det eneste jeg aksepterer at paprikaen er tilstede. Gjør meg ingenting. Ananas passer bra på pizza så skjønner ikke hva folk tenker.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg