Svarte penger, SMÅ impulser

La oss snakke sånn kjempekort om impuls-kontroll, og for å si det sånn: HVIS jeg hadde vært toller i den avdelingen der, ja så hadde jeg trolig fått både sparken og slaget rett i fleisen rimelig kvikt. Fordi i går ikke sant, så hadde jeg fremdeles ikke fått nye penger fra NAV. Jeg hadde sånn ca. 100 kroner igjen på brukskontoen, sant, og hva tror dere egentlig skjedde når jeg så oppdaget at Play Station Store har tjuvstartet Black Friday?? Jeg overfører selvfølgelig 2000 kroner (pluss-minus) fra en av sparekontoene, og RETT INN på brukskontoen – og vipps så hadde jeg plutselig kjøpt meg både Assassin′s Creed Odyssey, Marvel′s Spider-Man, Detroit: Become Human, Shadow of the Tomb Raider, The Crew 2, Vampyr, og sist, men deff inne minst: Read Dead Redemption 2. Så, ja.. Nå har jeg selvfølgelig et håp om at dette ikke skjer, men HVIS jeg blir litt inaktiv her inne de neste dagene.. Do NOT call my mom!

Stay goregeous!

3 kommentarer
    1. Elevele: Sant det, men slik jeg ser det; også spare. For hadde jeg kjøpt noen av disse spillene før Black Friday, så hadde det kostet meg ca 1200 kroner mer eller noe sånn. Så, ja ^^

      Men ikke for det, fastprisen på ihvertfall de fleste spillene kan godt hende at de faller litt etter jul eller noe, og mulig det vil vise seg at jeg hadde spart enda litt mer om jeg hadde ventet til da, men.. Til da kan det hende vi er dau alle som en, ikke sant? 😀

    2. Du sier noe der- alltid kjekt å kjøpe på salg, uansett 🙂 Og sant det du sier på slutten også- ingen grunn til å vente for man veit aldri hva morgendagen vil bringe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg