Den tredje brystvorta

Så.. Hvordan har den unge Kuklinskien det i dag? Helt okei, antar jeg. Det er ikke så mye som foregår i livet mitt akkurat nå av verken positiv eller negativ sorti, men jeg har i det minste en del å se frem til. Ting som ikke ligger så veldig langt unna. Ting jeg vet vil skje, og ting jeg HÅPER vil skje, uten at jeg helt tør å håpe for mye på det enda da det tross alt er bedre å bli positivt “overrasket”, enn å falle ned kjellertrappa fordi man har kjørt hodet litt for hardt i en skuff når man har forsøkt å reise seg litt for fort.

Oh, ja. Så har jeg forresten fått en ganske så ubuden gjest like under magen. Vet ikke helt hva jeg skal kalle det, men jeg har hatt det før, så det er mest sannsynlig ikke kreft ihvertfall, hehe.. Det er litt ubehagelig når jeg bøyer meg og sånn for da presser jo både boxer-shortsen og buksa litt mot dette røde “blåmerket” eller hva det enn er, og det merker jeg for å si det sånn.. Men jeg prøver så godt jeg kan å ignorere det, og bare vente til det går over, men med tanke på hvor lite jeg har å gjøre på for tiden er akkurat det lettere sagt enn gjort! xD

Noen som har noen tips til å få min nye “brystvorte” til å forsvinne litt fortere?..

6 kommentarer
    1. Tja si det, men for meg ser det ut for at du kan ha fått et inngrodd hår? Om så er, la den være til den blir moden for så å skwise den skikkelig ut. Kan være greit å ha den tildekket hvis den plutselig popper 😉 Det går over, men ja det kan være veldig voondt 🙁
      Vibbedille 🙂

    2. Vibbedille: Hmm, ja det er mulig. Hadde et sånn middels hårete bryst frem til jeg shavet det igjen her om dagen (denne røde greia kom forresten før jeg barberte meg, så det har ihvertfall ikke noe med den barberingen å gjøre), så, okei, nå vet jeg plutselig ikke helt hvor jeg ville hen i ste med å nevne akkurat det der.. xD

      Men.. Så du mener jeg kunne gjort lurt i å legge et plaster over det eller noe sånt, eller mistolket jeg deg litt mot slutten her nå? 🙂

    3. Hei. Jeg har akkurat fått den samme i underlivet (rett over), og den vokser bare større og større. Er litt større enn din. Dette er en fettkul som gjerne kan oppstå når man har for høy talgproduksjon. Den ser betent ut (ut i fra bilde), og om ikke du blir kvitt den så kan den bli så betent at du må ta den med et inngrep. Jeg hadde en i fjor hvor jeg måtte bli hentet i sykebil (ikke kødd), men betennelsen hadde spredd seg og klarte ikke å gå. Måtte ta den bort med skalpell på sykehus. Legen kan også fjerne denne med skalpell,men inn i mellom får du beskjed om å prøve dalacin først. Dette er flytende Pencilin som man smører rett på. Den tar knekken på fettkuler i løpet av noen dager. Den er utsolgt overalt om dagen, så ingen apoteker i Oslo/Akershus får den inn før uke 41. Lang venteliste!!

    4. Oi, håper virkelig ikke at det går så langt, da jeg blant annet er rimelig lite tøff når det kommer til leger, operasjoner og den slags.

      Men høy talgproduksjon gir mening sånn med tanke på at jeg blant annet ikke har det aller beste kostholdet i verden.. for å si det sånn.

      Takk for tilbakemelding og svar 🙂

    5. Det kan være så mangt, inngrodd hår, tilstoppet talgkjertel, dyptliggende kvise, fettkul. Så hvordan får det til å gå over fort, hmm…vet ikke annet enn tålmodighet? XD Løkka til!
      PS: Var en rar plass å ha ei tredje brystvorte

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg