Youtube IRRITERER meg!

Misforstå meg helt korrekt!! Jeg liker Youtube, jeg FORGUDER Youtube. Men i likhet med alt annet jeg roser opp og ned i elementet så har også den røde tuben et og annet som til tider får meg til å klikke herfra og til Monte Carlo.

Og siden jeg ikke lengre føler at det er særlig sunt å brenne inn med all frustrasjonen på egenhånd lengre, så tenkte jeg nå at det var på høy tid med en ny “Ting som irriterer”-video, så kan vi nok en gang lide litt i det felles skapet.

Hva irriterer DEG med Youtube??

6 kommentarer
    1. Det eneste som irriterer meg med youtube er at datteren min er totalt avhengig av det..bruker masse tid på å gi beskjeder fordi hun aldri får med seg det jeg sier fordi hun sitter med nesa i en eller annen video….

    2. Har du noen gang tenkt på at du kanskje burde fått litt av PewDiePie sine YouTube-penger? Han lager videoene. Men når de kommer på YouTube, og vi føler at de er litt våre, da burde vi fått litt av godene også.

    3. Heh ja, Youtube har mange sykt irriterende elementer. Filmer kan man bare glemme å se der, men man kan jo leie dem. Bra det. Synes det er galt å kunne se filmer gratis på Youtube. Skader ikke å betale 29kr å leie filmer. Men all reklamen som kommer hele tiden på starten. Ja Tv2 er brutale! Men ligger mange Tv2 programmer ute på youtube likevel.

    4. Wenchepia: Er ikke så alt for glad i å virke alt for politisk korrekt, men, i dette tilfellet skjønner jeg både deg og datteren din meget godt. Så klarer ikke helt å ta noen stilling til hvem jeg eventuelt skulle støttet mest også videre, om dere begge hadde buldret ned døra mi og truet med å kappe av meg hendene med matchete liksom 😮

    5. Dark Elf: Veeeel, jeg har faktisk vært heldig et par ganger. F.eks har jeg lyktes med å finne så og si alle Kaptein Sabeltann-filmene i sin fulle lengde, UTEN at de har vært hakket opp i tusen biter.

      Men det er også det eneste jeg klarer å komme på akkurat nå som eventuelt ikke har ligget på 240p, liksom.. xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg