Fra kannibalens hage

Jeg sitter fra min sofa, har tatt verden med storm. Mitt tastatur er mitt maskingevær, og jeg har ammo for flere trillioner av år. Har vært i krigen lenge, så jeg vet hvordan man leker dette spillet. Folk den gang kalte meg stygg, mente jeg ikke var bra for meg selv, at jeg gjorde mine foreldre til skamme. Jeg har blitt ledd av på gata, har blitt pekt på, og forsøkt hånet. Men for hver gang flokken har kloret og bitt har jeg bare vokst meg et nytt hode.

Jeg har øyne over alt. Jeg kan se hva du tenker, jeg kan høre hva du føler. Ingenting med deg og ditt pakk og pikk forundrer meg mer. Du er like forutsigbar som gårsdagen. Like kjedelig som en død hest. Du lever ditt liv gjennom meg. Du ser ned på meg. Du hater meg. Du elsker meg. Jeg er alt du skulle ønske at du var. Jeg er alt du aldri kommer til å bli. Jeg er lever din våteste drøm, og jeg er ditt livs verste mareritt.

Så kom nå, og kyss meg i støvet. Sug mine lemm til du dåner. Bygg meg opp ved å riv meg ned. Jeg livnærer meg på ditt hat, dine fordommer, din uendelighet av tid. Jeg spiser deg opp, og jeg tar med alle dine venner, og jeg sluker ALT. Jeg er en kannibal fra en annen verden. Jeg er hele ditt liv, og jeg er hele din vei til døden. Jeg er død. Jeg er liv. JEG. ER. DEG.

Stay goregous!


#egosentrisk #ego #selvbilde #poesi #gnag #nag #sosialemedier #hobby #makt #posisjon #selvrealisering #frykt #kannibal #kannibalisme #hat #forbilde #likes #kjendis #sorthvitt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg