Jeg er min bæsjte fiende!..

God morgen vakre og stygge mennesker, samt alle dere som nøyer dere med å stå sånn midt i det. GUD BEDRE som jeg kjeder meg nå. Og det som liksom bare gjør saken enda teitere er at jeg på mange måter har valgt det selv. Fordi jeg har en indre stemme som sier at jeg MÅ gjøre noe produktivt: “Jeg SKAL blogge noe, enten det, eller så SKAL jeg lage en ny video”. Men ja, det er bare den ene halvparten av meg, for den andre halvparten, den står og holder igjen med bakbeina og det som er, og bare skriker: NOPE!! NOPE!! NOPE!! IKKE MOTIVERT!!

Ja, også er det en del av meg som stadig minner meg på alle spillene, tv-seriene, og filmene jeg godt kan sette meg ned med, og slå ihjel tid med. Foreksempel så ble det omsider til at jeg så de to første episodene av SKAM litt tidligere i natt, og for å si det sånn – jeg likte det!! Men til tross for det så har det ikke blitt noe mer enn det, enn så lenge. For selv om jeg godt bare kunne ha binget Skam, eller kost meg masse med et eller annet spill nå så er det deler av meg som ikke helt lar meg få lov til å gjøre det, siden jeg ikke har vært så veldig aktiv her inne og på Youtube den siste tiden.

Og sånn bare fortsetter det. Jeg har lyst til å blogge, og/ eller lage nye videoer, men jeg sliter veldig med å skrape sammen nok motivasjon og sånn. Jeg har også lyst til å bare forsvinne inn i et eller annet serie-maraton, se en eller annen film, spille et eller annet spill, men der holder altså “samvittigheten” min meg igjen pga at jeg altså ikke er fornøyd med min egen innsats inne på de forskjellige sosiale mediene just nu. Jeg river og sliter meg selv i alle bauer og kanter. Sånn har det vært i store deler av natt til i dag, og sånn var det i så og si i hele går. Jeg kommer rett og slett ingen steder, jeg har kjørt meg dønn fast..

Noen som kjenner seg igjen?

2 kommentarer
    1. Laurie Deline: Det tror nok jeg også. Etter at jeg “tvang” meg til å se litt på film og sånn i natt kjenner jeg ihvertfall at inspirasjonen har blomstret litt mer opp igjen, det er da ihvertfall noe.

      Så håper jeg at det blir en aldri så liten oppblomstring i beddet ditt også nå sånn etterhvert! ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg