Det knulles godt i ørene – SPOTIFY(!)

Det at folk elsker å snoke i andre menneskers liv er ikke akkurat noe nytt, slik har det vært siden før den første dinosauren på jorda åt sitt første gress, og slik vil det forbli til moder jord en dag bestemmer seg for å ta sin endelige hevn.. I det siste har jeg drevet og sett på en rekke Youtube-videoer av folk som “viser frem” hva de har inne på mobilen sin. Og en stund før det gikk jeg gjennom et par lister her inne på blogg.no som dreide seg om diverse spillelister folk og fe har opprettet på Spotify.

Og siden originaliteten i meg er såpass hardt i gang med å renne ut som igrunn alt det andre jeg har forsøkt å bygge opp de senere årene, kan jeg igrunn bare fortsette å bleke arket ihvertfall en liten stund til. Jeg har herved tenkt å blottlegge Spotify-livet mitt FULLSTENDIG for dere – på lik linje med nesten alle andre her inne. Så ja.. Jeg har per dags dato 20 spillelister som er relatert til profillisten min, hvor da 16 av de er ræl jeg har mekket sammen selv – de andre “bare” følger jeg.

Jeg har dog ikke tenkt å legge ut alt fra alle de forskjellige listene her inne. Det jeg nå derimot SKAL er at jeg tar utgangspunkt i de tre listene jeg liker aller best (av de jeg har satt sammen selv), forså å plukke ut 10 av de låtene fra de forskjellige listene som jeg liker aller best. Hvis det gir mening på noen som helst plan.


Bildet er tatt fra: no.pinterest.com

Pop (inneholder totalt 63 sanger per dags dato):
Moves Like Jagger – Maaron 5, Christina Aguilera
Only Girl (In The World) – Rihanna
If U Seek Amy – Britney Spears
Applause – Lady Gaga
Lemon Tree – Fools Garden
We Build This City – Starship
Mickey – Toni Basil
Wrecking Ball – Miley Cyrus
Calleth You, Cometh I – The Ark
I Want It That Way – Backstreet Boys

For den fullstendige pop-lista mi, trykk her!


Bildet er tatt fra: morrisonhotelgallery.com

Alice Cooper (inneholder totalt 58 sanger per dags dato):
Hello Hooray – Alice Cooper
Welcome To My Nightmare – Alice Cooper
Poison – Alice Cooper
Might As Well Be On Mars – Alice Cooper
How You Gonna See Me Now – Alice Cooper
What Baby Wants – Alice Cooper, Kesha
From The Inside – Alice Cooper
I Love The Dead – Alice Cooper
Don′t Talk Old To Me – Alice Cooper
Steven – Alice Cooper

For den fullstendige Alice-lista mi, trykk her!


Bildet er tatt fra: hysteriamag.com

Marilyn Manson (inneholder totalt 67 sanger per dags dato):
Overneath the Path of Misery – Marilyn Manson
The Nobodies – Woormwood Remix – Marilyn Manson
This Is The New Shit – Marilyn Manson
Arma-goddamn-motherfuckin-geddon – Marilyn Manson
Tourniquet – Marilyn Manson
The Fight Song – Marilyn Manson
Dope Hat – Marilyn Manson
The Beautiful People – Marilyn Manson
Tattooed In Reverse – Marilyn Manson
mOBSCENE – Marilyn Manson

For den fullstendige Manson-lista mi, trykk her!

Jepp. Det var altså NOEN av de sangene jeg liker aller best fra mine tre favoritt-spillelister på Spotify ATM! Kan være greit å si at ingen av disse listene er noen topp 10-lister på noen som helst måte. Rangeringen er TILFELDIG, og hvilke låter jeg har valgt å trekke frem her nå er også litt tilfeldig, bare så jeg har nevnt akkurat det.

BTW! – Hvis dere har lyst å sjekke ut hvilke andre lister jeg har opprettet og forfulgt.. Hvis dere er keen på å stalke meg, og vite hva jeg hører på til en hver tid.. Ja så kan dere bare trykke her, også kan dere få lov til å følge meg, hvis dere tør.

Hvor mange spillelister på Spot i Fy har du??


#spotify #musikk #music #lidenskap #marilynmanson #alicecooper #rock #pop #metal #shockrock #rihanna #ladygaga #britneyspears #britney #kesha #artpop #hobby #lyd #tidløst #lister #theark

10 kommentarer
    1. Joachim Hovland Vik: Takk, takk. Men du, som jeg mener å huske at jeg skrev i det forrige innlegget jeg postet (det som heter “Onaneres det FOR MYE? – Mine mål for februar”, så er jeg altså ikke nevneverdig begeistret for smisk. Og enda mindre glad er jeg i mas. Er ikke så lenge siden du spurte om dette nå, og svaret mitt er delvis det samme nå som sist, bare at nå kjenner jeg at lysten til å faktisk gjøre det har krympet enda litt mer da jeg altså IKKE er så veldig glad i tigging/ smisk/ mas!

    2. haha, der fikk vedkommende så ørene flagrer!! Jeg måtte stenge kommentarfeltet igjen pga idiotiske nettroll. Orker bare ikke ta stilling til de idiotene hver eneste gang jeg legger ut noe. Kan du forstå hva som rører seg i hodet på slike psykopatiske mennesker? Ikke jeg. Mye bra musikk forresten..*smisk smisk* 😉

    3. Ann: Prøver ikke å være slem, men samtidig føler jeg at man må kunne si fra sånn at folk forstår at jeg mener alvor.

      Og i den forbindelse kan jeg nå legge til at jeg synes at det å kalle folk som maser og smisker litt i andres kommentarfelt for psykopatiske er å dra det vel langt.. Så akkurat DET er ihvertfall en uttalelse jeg ikke vil stå for..

    4. Har ikke Spotify, men har over 400 musikklister på YouTube xD
      Vil tro du hører mer på MM ATM enn meg faktisk! Tittei fra skammekroken, har blitt helt trapped i en musikksjanger som heter TRAP og jeg er bokstavelig talt trapped i den xD hehe
      Rihanna – Only Girl
      “I want you to love me like I’m a hot pie” trodde jeg hun sang. Viste seg å være “I want you to love me like I’m a hot ride” xD
      Har du hørt Gucci Mane ft Marilyn Manson – Fancy Bitch. Den burde du ha i spotify-lista hehe!! Hvis du søker på YouTube finner du video jeg har laget til den..
      MM spiller i Norge til sommeren. Jeg skal være ærlig og si at jeg har ikke lyst til å dra. Nå er riktignok ikke Twiggy lenger medlem, men likevel Manson må ha visst om det.. Twiggy var med en kvinne han fysisk mishandlet og voldtok. Han ble kastet ut av bandet for det nylig faktisk. Etter dette har jeg nesten ikke hørt på MM! Er trapped i trap istedet si 😊

    5. Celina Noir: Jeg drev også å opprettet musikklister på Youtube før, men innså ganske tidlig at det ikke var så veldig lurt sånn med tanke på hvor fort sanger og sånn gjerne forsvinner igjen derifra sånn med tanke på rettigheter og sånn. Så derfor syns jeg personlig det er hakket smartere og bedre å heller nøye meg til Spotify, så slipper jeg at et titalls sanger plutselig forsvinner eller ikke lengre er tilgjengelig i landet mitt “hele tiden”.

      Og angående det med Manson.. Ja, nei, jeg tror ikke jeg skal si så mye der, annet enn at jeg føler på en måte jeg endelig føler at jeg har fått litt rett nå når vi har drevet og diskutert litt tidligere om hvorvidt han er en bra person også videre. Vet jeg virker veldig arrogant nå, men jeg pleier som regel å ha rett. Sorry, but not sorry. xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg