LUKK DØRA DEN J**LA DØRA, jeg masturberer..

Tenk hvilken flause livet hadde vært om det ikke var for en og annen flau opplevelse i ny og ne. Vi sprelske individer TRENGER fra tid til annen å få stukket tilværelsen vår oppi det kleine bed for å kjenne at vi lever. Vi TRENGER noen heite historier å putte oppi ryggsekken for å ikke ende opp som noen fordomsfulle, ihjelfrosne rosiner som bare sitter ræv og kritiserer alt og alle som er noe forskjellig enn sitt og seg sei. For så fort vi bare får gnidd litt drit utover oss selv, ja så skal det gjerne litt mer til før vi begynner å kritisere dritten til alle andre (med mindre man er noen forbanna nisser som tilber den store dobbeltmoralismen og eier NULL OG NIKS av selvinnsikt…), noe som på sikt gjør at verden blir et bittelitt mindre bedritent sted å dra snabelen sin i.

KJÆRE HOREBUKKER OG PROSTITUERTE – Nå skal dere helt gratis få lov til å fråtse dere i NOEN av de kleineste øyeblikkene fra MITT liv som jeg har vært i stand til å komme på sånn akkurat her og nå… Jo, bare hyggelig.

INGEN fred å få!..
Vi har alle vært der. Vi har alle vært så over grensen avhengig av noe at det til slutt bare har rent over. HELDIGVIS gikk det bokstavelig talt ikke SÅ galt for meg på den tiden jeg kanskje var enda mer avhengig av Red Bull enn det o store Elin S. KANSKJE fremdeles er en dag i dag(?).. Men dæsken så nære på det var den dang da.

Jeg minnes spesielt en ettermiddag hvor jeg hadde fått i meg MINST syv (mindre) bokser. Hjertet banket og slo som verdens verste ulvebanker, og blæra var virkelig på nære nippet av å eksplodere. Jeg befant meg på dette tidspunkt midt i Oppdal sentrum og meteravstanden fra min egen private dass var bare alt for lang. Jeg ble desperat, løp mot det nærmeste stedet hvor jeg visste at det var noen do å finne, og det faktum at det første jeg kom over var låst skulle ikke bli noen hindring. Sikkert ingen som satt der likevel, sikkert bare noen drittunger som hadde låst døra fra utsiden.. Sikkert bare en dårlig prank.

Jeg dro frem noe jeg hadde i lommen (nei, ikke den tingen, men noe annet) og gjorde mitt for å få vridd opp låsen. Jeg lyktes (UHELDIGVIS), rev opp døren, forså å smell(e) den igjen etter at jeg oppdaget at DER satt det en vilt ukjent og HELT “uskyldig” mann som jeg skal vedde på ALDRI ble helt den samme igjen!.. Så.. Om noen kunne være så snill å opprette en støttegruppe for dette stakkars skinnet inne på Facebook, ja så tror jeg virkelig at han ville vært dere evig takknemlig. #baregjørdet

LATTERKRAMPE på boks!..
Vi skal faktisk holde oss til energidrikkens rike, ihvertfall for en liten stund til – for har jeg fortalt dere om den gangen jeg fikk insane latterkrampe på den gode, gamle Kiwi-butikken i bygda? Ja?.. Okei, så fint. Gjør dere herved klar til å lese om det EN GANG TIL. Fordi.. Det var som sagt en tid hvor jeg var nærmest helt AVHENGIG av energidrikker. Jeg tuller ikke, jeg kunne fint ha vært medlem av AEDA (anonyme energidrikke-avhengige) liksom. Jeg kuker absolutt ikke i hele tatt.

Og her om dagen for sånn 9-10 år siden så hadde jeg VIRKELIG fått min dose energiske latterkrampe på ikke SÅ miljøvennlig boks. Ved siden av meg satt det en litt mer beskjeden kompis av meg. Og bortenfor oss igjen satt det en stakkar som så litt sliten ut, litt ensom ut. Og alt jeg gjorde var bare å sitte der og LE. Latteren kom kjørende over lokalet som et lokomotiv. JEG lo og lo, og jeg lo. Og stakkaren ved siden av oss bare satt der, så litt trist ut, og tidvis bare så på oss.

Og en dag i dag så har jeg enda bittelitt dårlig samvittighet ovenfor denne mannen. For jeg er LITT redd for at den ukjente duden kanskje trodde at jeg/ vi lo av HAN. Men den eneste grunnen til at JEG lo der og da som den skakkjørte idioten jeg jo var var at jeg tåler virkelig ikke taurin, koffein eller noe av den andre driten som er å finne i disse boksene. Det er en grunn til at jeg så og si har slutta helt i dag liksom. Og den eneste grunnen til at kompisen min lo var fordi han er lett påvirkelig.

No offence.

MAMMA, jeg runker!..
Det SIES at alle gode ting er tre, så DERFOR skal jeg bare gi dere en til historie med litt stivelse før jeg sier meg fornøyd og pælmer hele kakedeigen rett inn i den noe forfryste ovnen. Det er på tide å gi dere klikkbait-horer det dere kom her for (høh-høh), meg mener – dere som ene og alene er her nå pga den litt i overkant oppmerksomhetskåte overskriften.

Og apropos kåtskap. Tro det eller ikke, men jeg har vært en kåt tenåring en gang jeg også. Ja bare le dere, jeg skal sitte her til dere er ferdige. Ferdig nå? Ikke? Greit. Jeg blir sittende. Ferdig nå? Fint.. Da kan jeg fortsette. Nå, hvor var jeg.. Selvfølgelig, kåt tenåring. Tja, her er det egentlig ikke så mye å si annet enn at det var hardere tider før i tiden. Jeg var mildt sagt stuck med en kompis av meg som kom og gikk akkurat når han følte for det, la oss bare kalle han for Jostein.

Jostein er min nest beste venn. Jeg har egentlig ikke så mye slemt å si om Jostein, annet enn at han uten å egentlig mene det har skapt noen litt nokså pinlige øyeblikk for meg. En kveld hadde Jostein bestemt seg for å bare sette seg i fanget mitt mens jeg lå i sacco-sekken på rommet mitt og så på tv. Og når Jostein først dukker opp på fanget mitt føler jeg fort for å kle av meg, og mens jeg satt der naken med Jostein i fanget så var det ikke bare Jostein som spratt opp, men døra til rommet mitt også. Der sto mamma, og plutselig var mamma borte vekk igjen. #laossikkesnakkemeromdet

Har DU noe kleint du veldig gjerne vil dele med omverdenen?

8 kommentarer
    1. Nei, uffameg xD spesielt den siste der må jeg kalle legendarisk xD! Og hvorfor ville Jostein sitte på fanget ditt når du var NAKEN? XD

    2. Celina Noir: Man kan vel si det sånn at Jostein først og fremst er beryktet for å ha to personligheter, eller egenskaper om du vil: Enten er han stiv som en stokk, eller så er han slappere enn, vel… Meg?

    3. Heldigvis har jeg klart å unngå at noen åpner døra til mitt soverom mens jeg koser med meg selv hehe. Men et annet problem jeg har er at jeg ikke har noen gardiner på soverommet mitt, og det er et eldresenter rett over gaten, lett å se inn i mitt soverom derfra.. Håper ikke de har sett meg.

    4. Dark Elf: Jaja, da er det ihvertfall noen som får litt ekstra ut av å bo på det senteret. Ser for meg at man blir litt desperat når man har blitt plassert på et sånt sted, og at man ikke lengre er like kresen når det kommer til hvilket syn man skal nyte også videre, så lenge det da helst ikke er en gammel og forfallen rosin som man ellers føler man har sett nok av oppi den alderen der..

      Og 2018 er visst DET ÅRET Aylar Von Kuk skal bli politianmeldt for æreskrenkelse og alderdiskriminering.. xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg