Her har jeg gått på skole

Man skulle kanskje ikke tro det, sa kjerringa, men jeg har vært både barn, tenåring og fjortis en gang i tiden. Og ikke bare har jeg gått livets skole, jeg har gått vanlig skole også. Tre stykk for å være nesepinlig korrekt. Barneskole, ungdomskole og videregående. 13 år har jeg svidd av på skolebenken, 13 år! Eller 11 da om man trekker i fra alle skulkedagene, samt alle timene jeg klarte å forsove meg..
Ja, jeg har gått på skole jeg vet dere. Og vet dere hva? I går tuslet jeg meg en tur ut av huset, forså å utsette både bein og lemmer for en aldri så liten tidsreise. Og kameraet tok jeg med meg. Ene og alene fordi dere nå skal få se hvor hen rævva mi har blødd de 13 årene jeg var lenket fast til skolebenken. Så skal det også sies at jeg er litt nysgjerrig på hvilken av de tre skolene jeg har gått på, som dere helst ville gått selv om dere KUN skulle fokusere på bygningens ytre.
⇓ VOLLAN SKOLE ⇓
⇓ OPPDAL UNGDOMSKOLE ⇓
⇓ OPPDAL VIDEREGÅENDE SKOLE: ⇓
Yezz, det var de tre skolene det. Personlig tror jeg at jeg må gå for Oppdal videregående først, også gi Vollan en andreplass, og… Ja, da sier det seg selv at ungdomskolen dessverre havner nederst. Nå skal det sies at jeg stort sett trivdes bedre på ungdomskolen enn jeg gjorde på barneskolen (altså Vollan), men ja, nå var det heldigvis ikke min trivsel vi skulle ta for oss akkurat denne gangen.
Hvilken skole syns du er penest?
⊗ stay goregeous ⊗

6 kommentarer
    1. Gikk også på vollan i 4 år, helt grei skole, men personlig vil jeg si at aune barneskole var bedre 🙂

    2. En oppdaling: Aha, ja, jeg vet ikke så mye med Aune, men på Vollan var ihvertfall ikke de som jobbet der altfor flinke til å ta seg av mobbing og sånn.. Har ei søster som har gått på Aune da (i tillegg til Vollan), og i følge hun var de flinkere på Aune akkurat der enn de altså var/ er på Vollan..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg