Hva har jeg i kjøkkenskuffa?

Jeg vet ikke helt hva det kommer av, men av en eller annen grunn føler jeg aldri dere helt har fått muligheten til å utforske det supernydelige kjøkkenet mitt godt nok. *host, host* (ironialarm!!).

Enyway, nydelig eller ikke, i dag har jeg uansett bestemt meg for å vise frem godsakene som stort sett bare ligger og slenger i kjøkkenskuffa, i form av et rykende ferskt video-innlegg.

“Ferskt?”, sa gubben. “Jommen sa jei smørr”, svarte kjærringa og lente seg så ned på stabburspølsa forså å forsømme en såkalt bekreftelse om at også smør virket vel så bra som glidemiddel som det andre hun hadde gjemt på under glufsa de siste 20 åra.

Har du mye rart i kjøkkenskuffa?

Stay goregeous!

13 kommentarer
    1. Idol Mali: Takk! 🙂 Ja, vet, prøver så godt jeg kan å komme på ideer til nye videoer stadig og støtt, men dessverre er hjernen min sånn akkurat nå at den er bedre på å finne opp ting som bedre egner seg skriftlig enn i videoformatet. Men jeg prøver.

    2. Idol Mali: Hehe. For meg er det ikke noe utfordring med å verken skru på kamera eller å komme på ideer. For jeg har en del ideer, bare at de egner seg først og fremst best som skriftlige innlegg.

      Hehe, skriveleifer er ikke jeg så glad i heller når de kommer fra min side, så den forstår jeg godt xD

    3. Aylar von Kuklinski er verdens beste videoblogger. Du har en helt unik måte og lage dem på. Og selv om du sier på starten av videoer “at videoen idag ikke er innholdsmessig interessant”, er jeg alltid totalt uenig. Skulle ønske Hr Kuklinski laget videoblogg hver dag! Hehe, men skjønner at du satser på kvalitet framfor kvantitet. Det viser jo også at du bryr deg om seerne dine, ikke bare er opptatt av seertall og hvor mange som følger deg.

    4. C Noir: Hehe, takk og takk. Nja, du kan nok gjette deg til dette, men jeg er ikke helt enig i jeg er verdens beste videoblogger da jeg vet om flere der ute som jeg skulle ønske jeg var mer på lik linje med når det kommer til diverse ferdigheter og skills. Men takk.

      Nja, jeg tror nok at hvis jeg hadde laget videoblogg hver dag så hadde nok selv de mest trofaste følgerne mine gått lei, forså å valgt å “hoppe av toget” til slutt. Jeg har mine egenskaper, og jeg er helt klart mer spennende og unik enn en god del andre bloggere der ute, men når det igjen er sagt så kjenner jeg også til samtlige av mine begrensninger. Men nok en gang, takk.

      Når det så kommer til det siste så kan jeg ikke si at jeg egentlig bryr meg så veldig mye om seerne mine, sånn egentlig-egentlig. Er nok litt for selvopptatt til det. Så det med kvalitet og sånn er egentlig først og fremst for å spare meg selv for sponk når jeg en gang i blant ser tilbake på ting.

    5. Du er flinkere enn vennene dine til å videoblogge (Min mening). Og det finnes ingen fasit på hvordan man best mulig kan lage en videoblogg.

    6. C Noir: Hmm, akkurat når det kommer til vennene mine er jeg litt usikker i farten om jeg faktisk har noen som driver med videoblogger lengre. Har noen på “vennelista” på Facebook som lager videoblogger i ny og ne, men det er ikke folk jeg har noe særlig kontakt med, folk jeg heller vil kategorisere som bekjente.

      Tenkte i ste først og fremst på litt forskjellige folk jeg ikke kjenner i hele tatt som jeg abonnerer på på Youtube. Som Pewdiepie for å nevne et eksempel, Youtubes store GUD etter min mening.

    7. Hehe, har nå sett “Do I Take Drugs?” av pewdiepie. Trenger ikke si noe negativt, siden du liker han. Men; Jeg er veldig glad dine videoblogger ikke er slik som hans.

    8. C Noir: Tror jeg har sett den ja, og hvis jeg ikke tar feil syntes jeg den var veldig morsom som det meste annet. Liker godt at han ikke er så alt for seriøs, at han klarer å variere sånn når det kommer til hva han mener, og det faktum at han kanskje er verdens morsomme og kanskje også den mest oppegående og smarte som er i vinden noe sted per dags dato.

    9. SAGBLADROTOR? Haha, ”Denne brukes til å åpne bokser” (Boksåpner) ”åpne bokser” Hva skal jeg kalle den? Sagbladrotor. Var egentlig litt deppa, men dette fikk meg til å fnise skikkelig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg