Hva har jeg i posen?

Mine damer og herrer, gentlewomans and securitas – ENDELIG er den her! Videoen jeg har slitt sånn med å få ut de siste timene da pcen min stadig har funnet det for godt å krasje så og si hver gang rendre-prosessen har nådd ca 30%.. Men som den evige optimisten jeg er ga jeg heller ikke opp denne gangen, så nå skal dere endelig få lov til å se i splitter pine levende bilder hva jeg var og handlet på Rema 1000 i går kveld. Også kan det hende at jeg har en liten bonus-“overraskelse” mot slutten 😀

C Noir – denne videoen er kanskje spesielt laget for deg som takk for fast bloggfølge den siste tiden!

Stay goregeous!

5 kommentarer
    1. Viktig med fløte i kaffen! Klarer ikke kaffe svart, jeg. Nå har jeg slutta med sukker i kaffen og. Foresten, veldig bra med videoer pga. jeg med min ADD klarer ikke å lese innlegg nesten engang. 🙂

    2. Anti Rosa Bloggen: Nå har jeg selv ikke prøvd svart kaffe enda da jeg er ganske ny på kaffe-området generelt, men jeg har en følelse av at jeg ikke er så fan av det jeg heller. Så derfor har jeg valgt å ha oppi noe fløte sånn i begynnelsen, som en litt mykere start.

      Og takk for tilbakemeldingen 🙂 Jeg har ADD selv (i tillegg til asperger), så jeg vet veldig godt hvordan det er.. Dessverre er pcen min ikke så samarbeidsvillig lengre da den har en lei tendens av å krasje, spesielt om jeg lager litt for lange videoer sånn som denne her. Så det er litt derfor jeg ikke har orket å en gang prøve å legge ut så mye den siste tiden.. :/

      Men, jeg har likevel planer om å ihvertfall forsøke å bli litt flinkere igjen til neste år. Har ihvertfall ikke tenkt å la den drittmaskinen vinne over meg helt xD

    3. Ja vet…ang. asperger. Jeg har sett de videoene dine. Jeg er utredet for det også. Men jeg hadde litt for mye empati til å få diagnosen. Men jeg har alle de andre symptomene på det.
      Ja, jeg liker best videoer, ja. Jeg lager de selv og, fordi jeg liker best å se det, og regner derfor automatisk at folk er som meg, noe de IKKE er, har jeg forstått (neida! #selvironi) Ja, det tar flere timer å laste opp videor over 10 minutter på youtube pga. nettet jeg har.
      Men jeg gjør det uansett.
      Ha en fin dag 🙂

    4. Anti Rosa Bloggen: Aha 🙂 Men da har vi plutselig enda mer til felles kan det virke som 🙂 ADD og nesten asperger.

      Har forresten sett noen av videoene dine. Det er en liten stund siden sist, men når det er sagt så liker jeg det jeg har sett til nå. Jeg liker at det ihvertfall ikke virker som du tar deg selv alt for selvhøytidelig. Også syns jeg du er kreativ og morsom og veldig tøff som tørr å gjøre dine egne valg i såpass stor grad og rett og slett gi litt faen 🙂 Mulig jeg har misforstått noe, men det er ihvertfall det inntrykket jeg har per dags dato.

      Så hvis det stemmer har vi plutselig enda litt mer til felles igjen da ihvertfall jeg føler at jeg spiller en liten rolle til tider. Dvs. Jeg er meg selv, men jeg liker å sette ting veldig på kanten innimellom xD

      Håper du får en fin-fin kveld videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg