Ja, sånn kan det gå når det ikke gikk ^^

Det hender at det går litt fort i svingene. Heldigvis er det ikke alle feil man gjør som er så ille at man ikke kommer seg opp av grøfta igjen. I går foreksempel var jeg på posthuset for å sende ei pakke. I dag var jeg igjen på posthuset fordi jeg hadde fått en hentelapp på ei pakke. Ehm ja, det hører til historien at det nå er samme pakke jeg snakker skriver om.

Heldigvis gikk det greit å klistre på en ny sendelapp forså å sende pakken på nytt uten ekstra kostnader. Jeg hadde jo med kvitteringen fra i går, så det skulle egentlig bare mangle. Eller, hvorfor er det egentlig noe som skal mangle “hele tiden”? Er det ikke best om alt er på plass? Hehe…

Uansett. Jeg tar hele denne tabben meget rolig. Synes egentlig det bare er morsomt. Jeg har i hvertfall fått noe ut av det hele, en lærdom. Nå vet jeg at det faktisk går an å sende pakker til seg selv. Ikke at jeg noensinne har stilt spørsmålstegn verken bak, foran, over eller under den tanken, men.

Har du noen gang skrevet sender og mottaker-adresse på feil sted når du har postet noe?

Vi reblogges!


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg