Å være tidlig oppe er noe tull!

Greit, jeg har veldig mye fritid og alt for lite å gjøre på – Likevel, det burde ikke vært lov å stå opp før senest 12 eller 14-tiden.

Mange sier at man får mer ut av dagen om man står opp tidlig, det synes jeg er noe forbanna tull akkurat nå da jeg er alt annet enn noe A-menneske. Det fungerer kanskje for noen, men for meg har det nesten motsatt effekt. I dag har jeg stått opp i 8-tiden (drygt mann) og jeg har låst meg fast i en “kjede seg”-modus og “gidder ikke å gjøre noe selv om det er en del ting jeg kan hvis jeg vil”-modus.

Jeg opplever det oftest sånn at dersom jeg står opp litt senere på dagen, si klokken 14, så får jeg faktisk gjort mer som regel og blir generelt mer effektiv, enn når jeg står opp 7, 8, 9, eller tidligere. Det handler ikke om at jeg ikke har fått nok søvn og derfor er utmotivert og trett. Nei, nei, nei. Det er like enkelt som det er skrevet, jeg får gjort mer de dagene jeg står opp litt senere. Det er bare sånn, for meg, som regel. Ikke alltid, men veldig ofte.

Så sitter jeg her da, i sofaen. Det er en fare for at min kjedsomhet og latskap for øyeblikket utvikler seg til terrorisme hvor de vennene jeg har i skrivende stund på Snap Chat blir offerne. Men skal forsøke å la være xD Gidder rett og slett ikke noe særlig. Kan gå meg en tur, men nei. Millioner av usette filmer der ute, men gidder ikke. Men å bombardere folk på Snap, det er faen noe jeg vurderer, som straff for at folk ikke har holdt meg oppe såpass lenge om natten sånn at jeg klarte å stå opp i dag tidlig xD

Noe som fortsatt suger kukk i Somalia er at jeg har noen venner som er litt i samme bås som meg selv, folk jeg GJERNE skulle sett oftere, men som er litt vanskelig å få møtt likevel av diversje årsaker… Og da er det ikke det økomomiske FOR MIN del jeg tenker på, men andre ting som har mer med at de jeg vil besøke ikke helt har mulighet til å ha noe besøk eller at de ikke har råd til å ta turen hit. Såååå. Ja, legger til noen sexye bilder mot slutten, så kommer det kanskje noe godt ut av dette å.

Joda. Neida.. Joda. Neida..

Sååå…

Vi reblogges, kanskje?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg