10 ting du ALDRI hadde trodd jeg skulle si (Videoblogg)

Blitt noe lite aktivitet her i det siste. Aktiviteten har egentlig blitt sjeldnere og sjeldnere.
Men for dere som har lest de siste innleggene, håper jeg i alle fall at mange forstår det.

Likevel har jeg hatt bloggen i tankene, selv om jeg ikke har fått gjort så mye.
Jeg har nemlig forsøkt å motivere meg til å fullføre en video som jeg fikk ideen til for rundt en måned siden, men som jeg ikke har fått samlet meg til å ferdiggjøre, før nå. Jeg vil først og fremst si takk til ti gode venner av meg som har hjulpet meg med å finne på hva jeg skal si, da faktisk alle replikkene mind, er skrevet av ti forskjellige bekjente av meg.

Vil også for andre gang dette året takke den fantastiske, mørke stemmen til Jan Dalchow som igjen har vært veldig behjelpelig med å være voice-over i videoene mine.

For dere som ikke helt vet hvem Jan Dalchow er; Det er han som hadde fortellerstemmen i Trekant sesong 2 på Nrk 3, det er han som er fortelleren i Robinsonekspedisjonen på Tv3 og han har også dubbet en rekke andre tv-serier, og også tv, film og radio-reklamer.

Så takk til alle mine ti venner som har hjulpet med å finne på ti ting jeg skulle si, og takk til Jan! ^^

Håper dere likte den.
Og hvis jeg skulle være så overbevisende i denne videoen, må jeg understreke at alt jeg sier her er ting ANDRE har bestemt at jeg skulle si.

Vi reblogges!

6 kommentarer

Siste innlegg