Rart/merkelig/feil å tenne på nære venner?

I går skrev jeg et innlegg som jeg nå har fått et spørsmål på. Det spørsmålet kunne jeg ganske enkelt kun svart til enkeltpersonen som stilte det, men velger faktisk å besvare det enda mer synlig for alle sammen.

Innlegget jeg sikter til er hvor jeg skrev at jeg i gårnatt hadde tanker om spesielt to venniner av meg på det sexuelle plan som jeg vurderte å tilfredstille før jeg skulle sove, med en god gammeldags runk. Spørsmålet jeg da fikk låter som følger:
“kan jeg spørre om noe? er det ikke litt rart å tenke sexuelle ting om venninner? om du ikke føler noe mer for dem liksom :S”

Først og fremst så kan man spørre om hva som helst, så lenge det har noe med det jeg skriver å gjøre. Og dette spørsmålet har i høyeste grad noe med det jeg i går skrev, å gjøre, så på første spørsmål: Ja.
Når det kommer til om det er rart å tenke sexuelle ting om sine venner, så kan jeg love dere; Nei, det er ikke rart i hele tatt. Heller ikke noe uvanlig eller unaturlig. Som de sier i tv-serien Trekant, når det kommer til å fantasere om noen så kan man tenke på akkurat hvem man vil, hvor man vil, om hva man vil. Sex og forelskelse, eller sex og kjærlighet skal ikke alltid kobles sammen. Det å være sexuelt tiltrukket av noen, altså kåt, er ikke alltid det samme som at man har følelser for noen ellers.

I skoletiden var jeg foreksempel i lengre tid veldig småkåt på en viss lærerinne, men det var i grunn kun kuken som var “forelsket”, og ikke hjertet eller hodet mitt. Om dere skjønner. Så igjen, nei det er ikke rart å ha sexuelle tanker om noen av sine nærmeste venner. Og det er fult mulig og ikke minst, veldig, veldig lov å tenke sex om/med nære venner uten at man føler noe mer.

Vi mennesker er skapt slik. Rett og slett. Og det finnes ikke noe i dette å skamme seg over. Så mitt råd på slutten er som følger, lev ut følelsene deres, tørr å tilfredstille dere selv etter de fantasiene som kåter dere opp, og bare nyt livet som det er skapt til å gjøres! Ikke la noen fortelle dere at deres fantasier er noe galt med! Vi er alle som vi er.

Tror heller det er mer uvanlig å IKKE iblant tenke sexuelt om sine venner fremfor å gjøre det. Med mindre man da har noen veldig usexye og på grensen av stygge venner da.

Vi reblogges!

11 kommentarer
    1. jeg er jævlig tent på bestevenninna mi (og hun vet det da)
      jeg syntes bare hun er fantastisk fin.
      var også en periode som liten at jeg tenkte på hu mest modne jenta i iklassen (altså mest moden kropp) bli voldtatt av ene læreren. ikkeno rart i det, syntes jeg.

    2. kittenkittenmeow: Så koselig å høre. Og nyt det! Å ha fantastisk flotte venner man kan være opphisset av er en utrolig deilig og flott ting, nyt det!

      Derimot var det synd dersom jeg tolket det rett som at hun har blitt overfalt av en lærer? Eller var det noe du har fantasert om? I såfall er det heller ikke uvanlig å fantasere om overfall heller. Men trist om det var sånn at hun BLE det.

    3. hun ble ikke det, læreren var en av de snilleste i verden. Men jeg syntes bare tanken var tennende. Selv liker jeg veldig godt rollespill hvor kjæresten liksom er voldtektsmann. nom.

    4. Det er vel en av disse tabubelagte tingene dette. For det finnes mange (spesielt jenter) der ute som sier at man er utro så fort man har tenkt seksuelt om en annen person. Bullshit. Man kan som oftest ikke noe for det, det er helt uskyldig.

    5. A little bit of all that’s swe: Det med at man er utro bare man fantaserer om andre er og blir bullshitt! Enig med deg!

      Og det er synd at så mange ser på dette som tabu, men vi har vel blant annet småsamfunn og religion å takke for det..

    6. kittenkittenmeow: Jeg liker faktisk også å fantasere om slike ting som voldtekt og overfall, nå er det sikkert noen som leser dette som synes det er sykt men det er også helt naturlig. I fantasien har jeg verre ting enn overgrep for å si det sånn.

    7. eget innlegg å greier ja nå føler jeg meg lurxD
      Enig i at sex og følelser kan være to forskjellige ting eller sexuelle tanker da men jeg tenner ikke på venner 😉 men det er jo unskyldig som mange sier har jo sikkert hatt sånne tanker jeg også

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg