I natt var jeg homofil

Først av alt vil jeg starte å skrive at det ble en litt sen natt på meg, denne natta.
Satt til klokken var rundt 3 før jeg bestemte meg for å legge meg. Så blant annet en episode av The Walking Dead sesong 2 før jeg la meg, før det igjen måtte jeg forresten tørke opp en større damm av cider som jeg klarte å søle utover gulvet. Ikke sånn cider man får kjøpt på boks i de fleste vanlige butikker, men sånn alkoholfri cider man finner på Europris, sånn på flaske.

Husker også at jeg klarte å tenke litt på noe av det fineste som finnes før jeg la meg i natt. Sex.
Og det var spessielt to venninner av meg som jeg tenkte en del på, som jeg godt kunne tenkt å elsket med. Vurderte å reise meg fra sengen og hente noe tørkepapir og et håndkle for å tilfredstille de sexuelle tankene mine der og da, men det ble heller til at jeg sovnet, og tenkte at jeg heller fikk vente til i dag.

Ja, så sovnet jeg da. Og jeg husker egentlig kun bruddstykker eller hva det heter fra hva jeg drømte akkurat i natt. Men det jeg husker var at jeg drømte noe som hadde svært lite med ting jeg har tenkt på før jeg la meg for å si det sånn. For som sagt, før jeg sovnet hadde jeg hatt behov for å ta meg en runk fordi spesielt to venninner av meg kom veldig inn i tankene mine, på en sexuell måte. En av de har jeg møtt i virkeligheten, den andre, dessverre ikke, enda.

Det jeg da drømte da jeg sovnet var at jeg og en annen gutt lå tett, tett inntil hverandre. Fult påkledd. Vi holdt rundt hverandre som et ganske søt og vennlig kjærestepar. Nå er jeg verken homofil eller bifil i virkeligheten. Har riktignok tullet med at jeg er bifil på nettet i et års tid for en stund tilbake, men. Uansett, selv etter jeg våknet synes jeg drømmen var koselig. Men det var vel helst fordi at det ikke ble blandet noe sexuelt i akkurat i den drømmen. Den gutten var nok bare en gutt som hodet mitt skapte der og da. Han var ikke unaturlig kjekk, men heller ikke stygg. Bare en vanlig, snill gutt på rundt min egen alder. Vi lå tett inntil hverandre, og holdt rundt hverandre. Hm, er usikker på om det egentlig er rett av meg å si at det lå noe homofilt i akkurat det?

Ikke noe kyssing eller noe 😛
Kan det hende at denne drømmen ble et lite uskyldig utslag at før jeg la meg så så jeg en trailer på 6 minutter av hva som skal skje i høstens Hotel Cæsar, da det altså er med en homofil karakter, Måne, barnebarnet til Juni Anker-Hansen?

Vi reblogges!

9 kommentarer
    1. Jeg hadde en homofil drøm en gang.. Jeg drømte at jeg var en dude, også knullet jeg en annen dude..XD Det var bare merkeligXD

    2. Noen ganger drømmer man de merkeligste ting, selv om man ikke har tenkt tanken på noe av det føre man sovner 😉
      Uansett trur jeg at det bor en liten homofil (lesbisk) i oss alle 😉

    3. Jeg er pansexuell, så har hatt våte drømmer om både mannfolk og kvinnfolk ^^,
      er fullt lovelig det.
      dessuten kan du ikke kontrollere hva du drømmer når du sover, sånn egentlig, men kanskje hodet ditt var litt bi-curious akuratt da 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg