Rebecca HIM in draw ^^

Venner og følgere er alltid veldig viktig å sette pris på, og ikke minst ta vare på.
I dag har jeg brukt en av de første timene mine på å tegne ei helt fantastisk, veldig ung og veldig, veldig flott jente, som i lang tid har vært en trofast leser på bloggen min. Og i den siste tiden blitt en av mine beste venner!

Så unike personligheter som henne fortjener å få litt ekstra oppmerksomhet og oppmuntring i hverdagen, så derfor har jeg gjort noe jeg ikke har gjort på en stund. Jeg har tatt frem tegneark, og blyanter igjen.

Rebecca:
Har nettopp sendt deg en liiiiiten pakke. Med tegningen, følger det et lite brev, noen gamle pokemon-kort fra da jeg samlet (som jeg tror du vil sette mer pris på nå enn jeg gjør), og en liten overaskelse som jeg ikke vil nevne hva er før du finner ut av det selv!

Jeg er utrolig glad for å fått kontakt med deg i løpet av det siste året, og du kan bare glemme at du blir kvitt meg nå som vi først har “blitt kjent”. Typisk at også du bor så jævla langt unna, men hvem vet? Kanskje vi møtes en gang? ^^

Til pakken din ankommer posten om noen få dager (forhåpentligvis) så sender jeg en ørliten luftklem til deg her og nå!
Og som jeg skrev i brevet; samme hva som måtte skje, ALDRI slutt å være den du er! Aldri la noen fortelle deg hva som er rett eller galt, hver deg selv, og gi tørr å gi litt faen! <3

5 kommentarer
    1. Du er så utrolig!.. du er en av mine få beste venner! setter så stor pris på deg, er utrolig glad i deg. håper vi treffes engang. hadde vært koselig! 🙂 tusen takk for den fine tegninga, gleder meg til og få pakka! skal sende deg også en pakke, og det vet du jo 🙂 uansett, igjen, tusen takk. du betyr mye!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg