Folk som blir nedverget vs. folk som nedverger – DET STORE IDIOTSPØRSMÅLET!

Internett har blitt kanskje noe av det mest avhengighetsdannede vi finner i dagens samfunn.
Akkurat som alt annet finner vi uendelig mange forskjellige brukere av internett.

Ta noe så enkelt som de som lager en blogg, og de som leser den.
Eller de som lager videoer og legger ut noe på Youtube, og de igjen som er publikum.

Angående publikum og de som legger ut noe på nettet har jeg et lite spørsmål.
Spørsmålet mitt er i kveld knyttet til de som synes at det de ser og leser er helt idiotisk, og de som dummer seg ut gang på gang ved å legge ut disse tingene. Jeg har en klar mening om hvem de største selvbedragerne og idiotene er:

Håper jeg klarte å irritere noen i kveld også ^^ Og også koselig om noen er enig med meg.
Men igjen; same shit! Så lenge dere bare har klikket dere innom enten dette innlegget eller den videoen så har jeg uansett fått den lille oppmerksomheten jeg var ute etter, nå som sist, og alle 1000 gangene før der <3 Takk!

Vi reblogges!

10 kommentarer

Siste innlegg