IKKE EN GANG TENK TANKEN!!

For dere er det kanskje en skremmende tanke, men jeg vet hva dere tenker.
“Nå burde han ha lagt seg”, tenker du, uten at du er noe mye bedre.

Jeg skal ikke legge meg, men det er også urelevant.
Skal snart slå av pcen for å spise nattmaten jeg har samlet sammen, og se en film.
Men først så er det noe jeg vil be dere om.

Hva dere enn måtte gjøre. Ikke tenk på skilt! Det er ganske enkel oppgave, er det ikke?
Du skal for all del i hele verden IKKE tenke på skilt! Hodet ditt trenger ikke tenke på skilt akkurat nå!
Hva var det du ikke skulle tenke på igjen? Jeg har alerede glemt det jeg, men.. Har du? :-))))

En liten vits som jeg nettopp fant opp selv før jeg skiller meg fra befolkningen en stund:
Har du hørt om han som jobbet i Statens Vegvesen som ble skilt og dermed måtte stå i veien for folk resten av livet?

Ok, men tilbake til poenget!
Gjør deres beste, for min skyld: IKKE TENK PÅ SKILT. Skilt! Skilt! Skilt!
Kom innom bloggen igjen etter det har gått en time, og fortell hvordan det gikk!
Og heller ikke kom å si at jeg ikke er genial for da blir det skiltmisse mellom meg og leserne, som altså er deg, og de andre som leser.

Vi reblogges!

9 kommentarer

Siste innlegg