Justin Bieber på hemmelig Norgesferie + Jeg har laget ny “film”!

Må vel snart begynne å skjerpe meg noe betraktelig. Er vel likefør dere begynner å tro på julenissen eller djevelen? Det kommer vel an på hvilke holdninger dere har til meg, hva dere velger å tro av de tingene. Faktisk er det jeg som er begge delene, nissefar og Satan-Ola er en og samme person.

Saken er nemlig at jeg nå har klekket ut enda en video til dere. I går laget jeg jo den enorme seersukseen “Horror In The Wood”, siden den gang har fansen stått utenfor døra mi og skreket navnet mitt i håp om å få lokket meg ute. Jeg fant det ikke noe misstenkelig akkurat da at de skrek “Justin Bieber”, jeg og han er jo tross alt veldig like. Senere fant jeg ut, nå nettopp, at noen hadde spredd falske facebook-rykter om at Justin Bieber var på hemmelig sommerferie i Oppdal og at han hadde tatt inn på hybelen min, siden hotell og sånne store lukseriøse ting er det første fansen sjekker, utenom svarte biler med sorte ruter.

Jeg kan ikke noe for det, jeg likner rett og slett på Justin Bieber, og det er lett å ta feil!
Enyway, “Horror In The Woods”, har blitt en helt grei hit på JuTub (skrives You Tube, akkurat som i limtube), jeg overdrev litt i sta. Saken er rett og slett at jeg bare trengte en tekst å skrive til dette innlegget da jeg liker å variere mellom dose video/bilde og tekst.

Dere er sikkert møkklei videoer fra meg nå, og jeg lover å ikke lage flere på en stund! Men før jeg roer meg ned skal dere få se noen tabber og andre klipp jeg klippet ut fra “Horror In The Woods”-snutten min i går:

Ps: Jeg bare tulla igjen. Jeg skal ikke slutte å lage videoer! ^^ I alle fall så lenge dere fortsetter å fortelle meg der og da hvor mye dere alle elsker meg ^^
Vi reblogges!

3 kommentarer

Siste innlegg