Pictures in my head

Skal ikke nekte for at jeg liker å ta bilder. Spessielt ikke etter at det lommekamera jeg hadde før ble stjelt, sånn at jeg fikk en anledning til å kjøpe et nytt og langt bedre kamera. Noe kom det jo ut av den stjelinga av mitt gamle lommekamera som nå er borte å.

Har vært ute noen timer nå og tatt bilder, og vil gjerne dele med dere. I alle fall de bildene jeg ble mest fornøyd med!

Så håper jeg at alle forresten får en god uke! 🙂

Sov godt med hendene under dyna alle sammen!
Vi reblogges..

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg