Sara Storholt – «Det sies at menneskekjøtt skal være det beste!»

Jeg har ei venninne som kunne vært kannibal. Jeg har ei venninne som fort kan ødelegge noe om hun misslykkes i spill. Jeg har ei venninne som sier hun skal bli nonne. Og jeg har ei venninne som ønsker seg noen flere kilo fett på kroppen. Det beste; Alle disse er en og samme person. Jeg snakker ikke om en shizofren, men hun er gjerne litt vrang og kan også spille en del forestillinger! Jeg har rett og slett tatt meg tid til å intervjue sunndalingen bak missstorholt.blogg.no!



© Bilde tilhører Sara Storholt / missstorholt.blogg.no

Hvem i helvete er du?
– Jeg er et menneske, en såkalt homosapiens ved navnet Sara.

Normal
0
21

Du har en dårlig dag, hva skal din verste fiende eller beste venn gjøre for å forverre den?
– Hehe.. Ja, det er egentlig veldig mye. Foreksempel si noe skjeivt, si noe jeg mener er feil, eller rett å slett være dryg fordi de vet at jeg er sur.

Jeg har fått høre at det er greit å ha litt avstand fra deg i enkelte spillestunder. Fortell litt om det, hvor lang avstand bør man ha?
– Det har seg slik at når spillet ikke hører etter blir jeg sint. Å ja, jeg skylder på spillet. Da er det fort at ting går ut av kontroll og noen ting kan kanskje bli ødelagt. Hold deg på Oppdal i lag med trollene.

Du skal kose deg noe skikkelig, om det er noe som du kan fortelle i offentligheten uten at blogg.no sensurerer det vekk; Hvordan koser du deg på ditt aller beste?
– .. Nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal tolke den der.. Hmm jeg tolker den på min måte jeg. Jeg koser meg veldig godt med en colaflaske, potetgull, sjokolade og en veldig god serie eller film.

Ordføreren i Sunndalsøra ber deg lage en propagandareklame for Sunndalen. Hvilke grunner trekker du frem for å lokke folk dit? Og snu spørsmålet på hodet helt til slutt, hva vil du trekke frem for å ikke dra folk dit?
– Jeg vet ikke hva en propagandareklame er fornå.. Men ja.. Vi har veldig fin natur, fjellturer og mange fine fjelltopper. Negative sider; vi har aldri sol, det regner hele tiden og er veldig kaldt her. Jeg anbefaler ikke turen hit om du vil sole deg. Her lever vi som ekte hvite nordmenn!

Hva er rettferdighet for deg?
– Rettferdighet for meg er når alt går slik jeg vil ha det. Neeida, det er vell når alle blir behandlet med likestilling og alt ta der.

Utseende er en stor del av mange menneskers interesser. Hvor opptatt er du av det ytre?
– Jeg trives veldig godt med null sminke, de største joggeklærne som finnes og håret i strikk. Jeg er veldig opptatt av utseende.

Dersom noen skulle kastet en forbannelse på deg, ville du blitt pedofil eller kannibal?
– KANNIBAL! Det sies så at menneske kjøtt skal være det beste!

Hvor mange skjelleter har du i skapet?
– Øhm.. Jeg har mistet tellingen.

Har du noe som holder DEG igjen i skapet?
– Aaahaha.. Hva mener du nå? Nei altså, når jeg har problemet med hva jeg skal ha på meg.. Så blir til at jeg står ganske lenge i skapet.. Men noe sier meg at det ikke er det du skal fram til?

Hva er din største frykt, ditt verste mareritt og din fobi?
– Største frykt er jo at noen i familien eller noen veldig nerme meg skal bli rammet av sykdom eller dø. Ellers utenfor det.. FISKER! Jeg bader ikke i sjøvann, saltvann, innsjø eller elv. Ingen plass der det kan være fisker! Har du sett de store fiskene som er der? …Ja åsså liker jeg ikke edderkopper så godt. De er slemme.

Hva er det beste du har i livet ditt?
– Det er deffinitivt familien, kjæresten og vennene mine.


© Bilde tilhører Sara Storholt / missstorholt.blogg.no

Ingen intervju med meg uten sex. Hva slags forhold har du til det seksuelle, og har du noen fetisher?
– Jeg skal bli nonne. 

Hva sto det i den siste smsen du sendte?

«….trodde vi sku bruk den e…..
»

Du skal kjære bort 10 kilo fra deg selv. Hva velger du å rive eller skjære løs fra kroppen? Du kan velge så og si ALT? (Svar som klær, smiykker, mobiltelefon og slik telles IKKE)
– JEG HAR IKKE TI KILO Å SKJÆRE BORT! Jeg vil helst unngå å måtte skjære bort ei arm eller en fot.. Så nei, jeg kan ikke svare godt nok på dette siden jeg ikke har nok kilo på kroppen, men jeg tar gjerne i mot noen kiloer!

 


Det skal sies det er mer jeg skulle spurt henne om. Men kjære dere, det må dere nesten gjøre for meg, og det skal dere få gjøre på spørrerunden som hun skal ha veldig snart på bloggen sin, besøk henne da vel. Eller spar på helsa, og la vær!

6 kommentarer

Siste innlegg