My impersonal signature

Fremskritt, forandringer og fremgang er ting som holder bloggere i live! Jeg tenkte litt på å kanskje lage meg en signatur. Og det har jeg nå lykkes i. Et png-bilde er laget, som herved er blitt min upersonlige, personlige signatur. Den er personlig i den forstand at det er jeg som har laget den, og den er i mitt hode også litt upersonlig siden det er laget på en enkelt datamåte, med farger og skrifttyper som andre mennesker har laget for meg.

Vel, how to do!
Det finnes flere måter å gjøre det på, også enklere enn min måte! Men slik har jeg gjort.

1, Jeg klikket meg først inn på www.mylivesignature.com
2. Deretter klikket jeg på bannerbilde hvor det står “Click her to start”.
3. Klikket etterpå på “Using the signature creation wizard”
4. Så skrev jeg hva som skal stå, i mitt tilfelle “Aylar Von Kuklinski” 😉
5. Deretter velger man font/skrifttype, størrelse, farge og vinkel.
6. Til slutt får jeg opp ferdig bilde av signaturen, jeg høyreklikker med musa og trykker “Lagre som”
7. Jeg lagrer bildet på pcen min, og laster det deretter opp her på blogg.no.

Er greit å lagre bildet i en kategori der det ikke er veldig mange andre bilder, slik at det går raskt å finne den igjen for hvert innlegg!

Det finnes en annen måte å legge inn signatur på, for den som vil slippe å legge inn bildet hver eneste gang, på nytt. Men siden jeg har en del gjestebloggere innom, så vil jeg ikke bruke kode sånn at signaturen automatisk popper opp hver gang. Siden jeg ikke vil ha min signatur på andres gjesteblogginnlegg.
Resultatet ser dere nedenunder!

8 kommentarer

Siste innlegg