Gojenta mi og meg

Da har jeg hatt besøk av Renate.
Og jeg må bare si det, det var så utrolig koselig å se henne igjen. Jeg har tidligere skrevet at jeg elsker henne, og det gjør jeg virkelig også. Det som var litt synd i dag var at hun hadde ikke like lang tid i dag som forrige gang, før hun bussen hennes skulle kjøre tilbake. Så det ble en liten times tid cirka.

Vi har sittet og snakket i sofaen hjemme hos meg. Renate har fått hilst på Belle, som hun mener burde omdøpes til Bella. Men jeg liker Belle bedre enn Bella, men noe må jo vi være uenige om å 🙂
Siden hun er bestevenninna mi så skal hun få kalle Belle for Bella! 🙂

Dette bildet ble tatt for en liten halvtimes tid siden like før hun måtte tilbake til bussen sin, med de andre hun reise med.
Da hun fikk øye på et slips jeg hadde så syntes hun det var så kult at jeg ga henne det rett og slett – Og det er ikke noe jeg angrer på, for det blide ansiktet jeg fikk se da samt den klemmen jeg automatisk fikk var vlrkelig verdt det 🙂 Elsker deg massemasse, og håper det ikke blir like lenge til neste gang vi treffes igjen. Gojenta mi <3

9 kommentarer

Siste innlegg