TRASIG FAMILIEBÅND?


Bilde: sofiebj.blogg.no

HISTORIEN NEDENFOR HAR JEG IKKE SKREVET SELV, MEN RAPPET FRA EN VENNS FACEBOOKSTATUS! SYNS DEN VAR GOD NOK TIL AT SELV JEG SOM HATER KOPIERING TOK DEN!!

“Psykiateren ville vite hvorfor pasienten drakk så mye, og mannen svarte:

Jeg skal forsøke å forklare det.
Jeg ble forelsket i en enke som hadde en voksen datter.
Jeg giftet meg med enka, og litt etter giftet min far seg med datteren, altså min stedatter. Derfor ble kona og jeg svigerforeldre til min far!
Etter en stund fikk min stemor, altså min kones datter en sønn.

Den gutten ble selvsagt min bror, ettersom han er min fars sønn. Men han er også sønn til min kones datter, og derfor ble min kone guttens bestemor, og jeg ble bestefar til min bror! Så fikk min kone og jeg en gutt, og han ble min fars svoger.

Min sønns stesøster er jo da også hans farmor, ettersom min far er hans farfar.
Min far er også mitt barns svoger, ettersom hans søsterer min fars kone.
Jeg er altså bror til min egen sønn!

Sønnen min er min farfars nevø og jeg er farfar til meg selv, jeg er bror til min far og samtidig både sønn og far til han. Min kone er min stemor, mor, svigerinne og stedatter. Jeg er far og sønn til meg selv!

“Takk, sa psykiateren. Ikke rart at du drikker, og det bør du jammen fortsette med!?”

(KOPIERT FRA EN VENNS FACEBOOK-STATUS)

Vi reblogges!

5 kommentarer

Siste innlegg