COOK IT – APPLE, BANANA AND HAMCHEES-BREAD WITH SOME DEAD TOMATO!

Snevet av kreativitet fordufter aldri, med mindre man er død som et brød.
Hvert korn i jordens indre kan man gå lei av, hver eneste damp, celle og huttetutteteia!
Jeg spiser frokost i all sjeldenhet, ikke beskjedenhet. Hvis jeg først skal orke frokost, så vil jeg ha det anderledes, gjerne.

Frokost er det første måltidet som du og morra di spiser hver tidlig morgengry når den jævla fittehøna til naboen har kyklet opp nabolaget. Frokost er det måltidet jeg spiser når det passer meg, uavhengig av døgnets tider.

I kveld, har jeg mixet meg en frokost som ser ut som dette!

Nei, alle barn, dette er ikke kunstig mat, men det er mat som kan fungere som kunst!
I det minste til å tette igjen rævhølet til Marianne Aulie med..

Ingredienser er for dere med synsproblemer, dette:
To skiver kokt skinke.
Fire skiver gulost.
En banan.
Et eple.
Og, en liten dose First Price-tomatketsjup!

Slå meg, flå meg!
Hvis at du er mer kreativ enn meg på din blogg angående mat!
Jeg kjeder meg og trenger et slag!

Vi reblogges!

7 kommentarer

Siste innlegg