CLOWNE-BUGGIE TATTANTEIIA!

Hei, Aylar Von Kuklinski har forlatt roret. Han har ikke druknet eller noe asså, han er i beste velbehag og ilivende.

I kveld ble det nå en gang sånn som det innimellom må bli. Noen må ta over roret og, forresten hei. Jeg er den usynlige klovnen i Sør-Trøndelag. Reiser litt sånn rundt i Sør-Trøndelag og lager usynlige show. Så de gangene folk ler tilfeldig av noe de bare kom til å tenke på, så er det jeg som har poppa en morsom tanke i hodet på folk.

Hver gang noen får en kvise, og den popper, så er det jeg som har laget den. Hvert fylke i Norge har en usynlig klovn som skaper morsomme hendeleser i hverdagen til folk. Det er jeg som gir folk latterkramper i begravelser, det er jeg som sår kvisene dine og jeg som popper dem de gangene de sprekker av seg selv slik at det spruter gørr i hele klasserommet.

Det er jeg som sørger for at gutter og jenter av begge kjønn får ufrivillig ereksjon og høytrykk når de en sjelden gang skulle reise seg og vise at de har skjønt noe ved tavla. Hver ufrivillige erigerte penis er det jeg som står for, i hele Sør-Trøndelag. Hver gang det feite mattrollet i klasse 8B faller og slår seg er det jeg som legger et usynlig snørrfylt lommetørkle som hun snubler i. Jeg er egentlig ganskje snill, jeg skaper moro og humor. Og jeg har alltid ment at det er bedre å le av noen enn med noen.

For ler du noen gang med noen på tv? Ikke egentlig, for du står ikke ved siden av de på tv, og da ler du mer av, spessielt med tanke på at de fleste ting du ler av på tv, er inspilte forestillinger, show og talk-shows, hvor studio er taken off nå, kameraene og slik er av. Og derfor ler du i mitt syn av og ikke med. Mobbing er noe jeg synes er en fin ting, det får de svakeste av oss til å føle oss høyere når vi finner noen som vi egentlig er litt småsjalu på… Sånn som han dærre kisen i 10ende som fikk pult både Mari, Stine, Lesbe-Berit og selveste Tøse-Lise.. Jeg sørget for at siden han i utgangspunktet hadde litt femi sveis, at det da gjorde at gutta i klassa begynte å mobbe han for å være desperat etter å få flådd jomfrua… Hvem faen flår ei stakkars jomfru fire ganger?

Enyway… Nå må jeg lage en slags video, for KUK-linskien sa at jeg måtte det… Så da skal jeg etter mine beregninger slutte å skrive… Så spørs det om jeg får til å lage en sånn tape som dere kan rulle og glane på..

Ja, dårlig tid ser jeg… Mikke Mus-klokka mi sier at det er bare en times tid til jeg skal ut og plyndre å drepe og likverdere ett par kids… Også er det date med loppekassa mi, håper det ligger igjen en del chips og gulrøtter der etter hun feite Lesbe-Berit var og hoppa i strået i gårnatt.. Enyway, agaginz… Hvis Gud og Aylar Von Kuklinski vil, så retørnerer jeg gjerne… Og om dere vil.. The world niids måre klåvns!

Rødneselig hilsen Jumbo Clown Hackzack Von Helvetica!

Vi reblÅGEs!

2 kommentarer

Siste innlegg